Sitecore en Microsoft verbinden in-store en digitale customer experience
- Online
- 14 jan 2015 @ 10:53
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - InnovatieInteractie
- 14 jan 2015 @ 10:53
- Redactie Online
Sitecore heeft zijn experience-managementmogelijkheden geïntegreerd met de mogelijkheden voor omnichannel-commerce van Microsoft Dynamics AX for Retail. Deze gecombineerde oplossing stelt volgens de leverancier van customer experience management, organisaties in staat het gat tussen in-store en digitale ervaringen te dichten. Zo worden alle onderdelen van een bestelling voortaan gedeeld tussen de fysieke en digitale kanalen.
De belangrijkste eigenschappen van het nieuwe product op een rij:
* Gedeelde diensten tussen clicks en bricks. Alle onderdelen van de bestelling (zoals prijs, btw, kortingen) worden gedeeld tussen de digitale en de fysieke kanalen. Dat zorgt voor een consistente experience, ongeacht het kanaal.
* Extra omnichannel-mogelijkheden. De uitgebreide features van Microsoft Dynamics AX zijn allemaal te gebruiken in de digitale ervaringen die met Sitecore gebouwd zijn. Het gaat hier om features op het gebied van loyaliteitsprogramma’s, winkellocaties met realtime voorraden, online kopen en in de winkel ophalen, orderbeheer inclusief teruggebrachte bestellingen, en klantenservice en callcenter.
* Synchronisatie en publicatie. Met de synchronisatiemogelijkheid zijn data van Dynamics AX en de Commerce Catalog van Sitecore samen te voegen. Dat resulteert in zeer snelle digitale experiences.
* Basiswebshopoplossingen. Ondersteuning voor meerdere webshops in verschillende landen en met verschillende juridische entiteiten binnen dezelfde implementatie. Sitecore biedt één front-end om klantimplementaties te versnellen.
In het afgelopen jaar hebben Sitecore en Microsoft het product samen ontwikkeld. ‘Tot op heden hadden bedrijven geen uniforme manier om de customer experience online en in fysieke winkels te verbinden’, zegt Darren Guarnaccia, Chief Strategy Officer van Sitecore. ‘Dit partnership komt tegemoet aan een klantbehoefte door de expertise en technologieën van twee vertrouwde, wereldwijde bedrijfsoplossingen te combineren. Reken op nieuws over succesvolle grote implementaties in de komende maanden.’
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- [DOSSIER SOCIAL MEDIA ] 15 vragen... 17-04-2024
- OrangeValley erkend als Great Place... 11-04-2024
- Energieleveranciers scoren gemiddeld... 04-04-2024
- KLM zet AI in voor 'reisinspiratie'... 03-04-2024
- Marktplaats: steeds meer... 02-04-2024
- ACM: 'Travel Sustainable programma... 25-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing