Wehkamp lanceert feedbackplatform

Wehkamp lanceert feedbackplatform
  • Online
  • 16 jan 2015 @ 16:33
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • KlantenKlantenservice

Het online warenhuis wil naar eigen zeggen beter inzicht krijgen in de klanttevredenheid van zijn klanten en heeft, na een succesvolle pilot in december, gekozen voor het feedbackplatform van de Nederlandse startup Starred.

Maurine Alma, Brand Director Wehkamp: ‘Wij zijn als retailmerk voortdurend op zoek naar de belangrijkste aspecten waarop onze klanten ons merk waarderen, of juist niet. Wij zochten een goede oplossing om continu, op grote schaal, eenvoudig en kostenefficiënt te meten. Met Starred hebben wij nu de mogelijkheid om realtime de klantwaardering te monitoren. Op deze manier kunnen wij voor het eerst in kaart brengen welke onderdelen ervoor zorgen dat mensen Wehkamp aanbevelen aan anderen. Dat is voor ons zeer waardevol.’

Mark Berendsen, Managing Director Starred: ‘Het is mooi dat wehkamp als leidende online retailer met Starred kiest voor een technologische oplossing van een startup die de traditionele markt van klantonderzoek uitdaagt. Wehkamp deelt met ons het idee dat feedback geven voor klanten weer leuk en laagdrempelig moet zijn.’
 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken