Wehkamp test persoonlijk stijladvies via WhatsApp

Wehkamp test persoonlijk  stijladvies via WhatsApp
  • Online
  • 30 mrt 2015 @ 17:46
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • OnlineWebwinkelInnovatieE-commerceCustomer Journey

Wehkamp start vandaag met een test waarbij persoonlijk stylingadvies aan klanten wordt gegeven via WhatsApp. In eerste instantie zullen drie stijlexperts, allen werkzaam bij wehkamp.nl, advies geven. De dienst wordt volgens het online warenhuis geïntroduceerd om te voorzien in de behoefte van klanten naar inspiratie en relevante oplossingen.

Het warenhuis start met een test waarbij in eerste instantie drie stijlexperts persoonlijk antwoord geven op vragen van klanten. Het aantal stijlexperts zal op korte termijn worden uitgebreid. De klant kan de desbetreffende stylist rechtstreeks een WhatsApp-bericht sturen, dat vervolgens zo snel mogelijk wordt beantwoord. De functionaliteit speelt in op de groeiende behoefte van de consument die op zoek is naar inspiratie en relevante oplossingen en deze snel wil ontvangen. ‘Door het inzetten van Whatsapp heb je direct contact met de klant en kunnen we hen helpen bij het maken van de juiste keuze binnen de breedte van het fashionassortiment. We merken namelijk dat onze klanten voortdurend op zoek zijn naar gemak en graag geadviseerd willen worden. Met het personaliseren van onze website, ons online magazine en onze samenwerking met invloedrijke Nederlandse vloggers spelen we hier al enige tijd op in. Dat onze stijlexperts klanten nu ook live en geheel kosteloos advies geven via Whatsapp is voor ons een logisch vervolg’, aldus Puck Landewe, Teamleider Redactie bij wehkamp.nl.

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken