Actuele vakinformatie over social media

Actuele vakinformatie over social media
  • Online
  • 11 jun 2015 @ 19:50
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Social mediaZakelijk

Social media spelen binnen bedrijven een steeds grotere rol. De ontwikkelingen gaan razendsnel en zijn moeilijk bij te benen. Peter Sjoerdsma en Herman Couwenbergh onderkenden naar eigen zeggen dat probleem en ontwikkelden ExpertUpdate Social Media. Dit abonnementsplatform met vakgerichte informatie over de belangrijkste socialmedia-platformen startte op 8 juni.

Een cursus of training over social media biedt goede basiskennis, maar de opgedane kennis wordt na enkele weken nauwelijks meer toegepast. ExpertUpdate Social Media stelt een logisch vervolg te zijn op een training of cursus om de kennis actueel te houden. Abonnees ontvangen wekelijks een e-mail met uitgebreide, praktische informatie over sociale media. Alle onderwerpen staan ook op de website

De auteurs van ExpertUpdate Social Media zijn ieder op hun eigen gebied expert en delen via het nieuwe platform actuele, praktische kennis die direct toepasbaar is. Jan Willem Alphenaar belicht LinkedIn. Corinne Keijzer volgt de ontwikkelingen rond Facebook en Herman Couwenbergh schrijft over Twitter. Gezamenlijk verzorgen zij ook ‘alle relevante informatie over de ‘andere’ platformen als Instagram, Pinterest, Google+ en alle opkomende sociale netwerken.’

 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken