Chocomel lanceert consumentenactivatie via WhatsApp
- Online
- 11 jun 2015 @ 10:41
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - Social media
- 11 jun 2015 @ 10:41
- Redactie Online
Facebookgebruikers worden hierin opgeroepen om Chocomel aan hun WhatsApp vriendengroep toe te voegen om zo met elkaar kans te maken op een door henzelf gecreëerde festivalbeleving op het Zwarte Cross festival. Van hun festivalervaring op 25, 26 en 27 juli zal een videoverslag worden gemaakt. Deze activatie is onderdeel van de social jaarstrategie van Chocomel die MEC Social voor het FrieslandCampina merk heeft ontwikkeld.
Marieke Rentmeester, Brand Leader Chocomel: ‘We zien dat onze jongere doelgroep 18 – 30 jaar veelvuldig gebruik maken van Whatsapp groepen in de voorbereiding van een festival. Daarom willen we met deze activatie op dit platform aanwezig zijn, en maken we op deze manier samen met onze fans content over een relevant onderwerp.’
De vriendengroepen maken kans door deel te nemen aan de zogenaamde Chocomel WhatsApp Challenges die Chocomel met hen aangaat in de WhatsApp groep. De vriendengroep die met elkaar de challenges tot het beste resultaat brengt, wordt winnaar van de activatie. Zij zullen volledig verzorgd naar de Zwarte Cross gaan. Wat deze challenges precies inhouden, zal vanaf vandaag bekend worden gemaakt via de Facebookpagina van Chocomel.
Deze activatie hangt samen met het Chocomel Eurosparen-programma. Sinds april kunnen consumenten met het loyaltyprogramma van Chocomel sparen voor kortingen vanaf 30 procent op verschillende festivals door Nederland.
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Certificaat en register voor... 22-04-2024
- [DOSSIER SOCIAL MEDIA ] 15 vragen... 17-04-2024
- OrangeValley erkend als Great Place... 11-04-2024
- Energieleveranciers scoren gemiddeld... 04-04-2024
- KLM zet AI in voor 'reisinspiratie'... 03-04-2024
- Marktplaats: steeds meer... 02-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing