KaartWereld.nl introduceert groei&bloei kaarten

KaartWereld.nl introduceert groei&bloei kaarten
  • Online
  • 12 jun 2015 @ 07:55
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Geen tag

De online kaartenservice KaartWereld.nl biedt een nieuw soort wenskaart aan, de zogeheten groei&bloei kaart. De wenskaart bevat speciaal groeipapier waar zaden van wilde bloemen in verwerkt zijn. Het groeipapier groeit na het planten uit tot wilde bloemen. KaartWereld.nl is hiermee de eerste grote online kaartenservice die dit type wenskaarten aanbiedt.

Op KaartWereld.nl kiest de klant uit verschillende ontwerpen van de groei&bloei kaarten. De kaarten zijn beschikbaar in verschillende thema’s, variërend van geboorte tot verjaardag en van liefde tot beterschap. Op de voorkant van de groei& bloei kaart is het groeipapier in een vorm passend bij het thema bevestigd.

De groeivorm is gemaakt van biologisch afbreekbaar eco-papier en bevat bloemzaden. Na het planten in potgrond groeien de zaden uit tot bloemen en composteert het papier. Het groeipapier bevat zaden van verschillende bloemsoorten zoals 'Bird's Eye', 'Clarkia', en 'Black Eyed Susan'

Commercieel directeur Jacco van der Zee beschrijft de achterliggende gedachter achter de 'bloeiende kaarten. 'Met de Groei & Bloei kaart is onze klant in staat een symbolische boodschap te versturen bij bijvoorbeeld de geboorte van een kind of bij een verjaardag of verhuizing. Het is een kaart waar je als ontvanger actief mee bezig bent om er iets moois uit te laten groeien. De ontvanger geniet nog van een bloeiende herinnering in de vorm van bloemen, lang nadat de persoonlijke boodschap op de kaart is gelezen.'

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken