Broky opent deuren voor restaurants

Broky opent deuren voor restaurants
  • Online
  • 27 jul 2015 @ 10:49
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • VerkoopWeb

Na de launch in de vrijetijdsbranche in de zomer van 2014 zijn vanaf heden ook restaurants welkom bij Broky. Consumenten kunnen bij Broky geïnspireerd worden door nieuwe ideeën voor activiteiten, een hulpmiddel om bijzondere (groeps)uitjes te organiseren.

Sinds de lancering van Broky in de zomer van 2014 hebben vele bedrijven uit de vrijetijdsbranche zich aangemeld, zijn honderden aanvragen geplaatst en tientallen uitjes georganiseerd. Het team achter Broky heeft deze periode vooral gebruikt om feedback te verzamelen van de gebruikers en deze te gebruiken voor de nieuwe versie.

De grote nieuwe update van Broky wordt vandaag uitgerold. De grootste verandering in de nieuwe versie is de mogelijkheid om naast de vrijetijdsbranche nu ook geïnspireerd te worden door restaurants. Het doel hiervan is om restaurants de mogelijkheid te geven om hun unieke aanbod te promoten en zo nieuwe klanten te werven, zodat de consument op die manier de leukste plekjes vindt om uit eten te kunnen.
‘Ik woon zelf nu bijna twee jaar in Amsterdam, een stad met meer dan 1.000 restaurants, waarvan ik er nauwelijks twintig kan opnoemen', zo licht oprichter Arjan Bomkamp toe. 'Ook restaurants focussen steeds meer op de experience van klanten, en krijgen nu ook de mogelijkheid dit te laten zien. Word-of-mouthheeft natuurlijk maar een beperkt bereik, terwijl met Broky heel specifiek een veel groter deel van de doelgroep bereikt kan worden.’

Over Broky
Broky is een online platform waar consumenten een aanvraag kunnen plaatsen. In die aanvraag geven ze aan een uitje te willen doen, met een bepaalde samenstelling en budget, op een bepaalde datum. Bedrijven kunnen deze aanvragen zien en - als zij ervan overtuigd zijn dat zij het perfecte aanbod hebben voor deze consument - een aanbieding plaatsen. Doordat de consument alleen enkele randvoorwaarden opgeeft, wordt hij geïnspireerd met diverse aanbiedingen en activiteiten waar hij zelf nooit op was gekomen.
 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken