Nieuwe KLM app speelt in op persoonlijke wensen
- Online
- 3 jul 2015 @ 11:01
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - AppsInnovatie
- 3 jul 2015 @ 11:01
- Redactie Online
KLM heeft een nieuwe app ontwikkeld voor de smartphone die volgens de luchtvaartmaatschappij aansluit bij zijn mobiele strategie om individuele klanten de goede service te geven, op de aangewezen plek en op het goede moment.
Op het moment dat de reiziger de app opent, wordt de meest relevante informatie van dat moment aan hem getoond. Daarnaast is in de app een eenvoudige bookingstool geïnstalleerd, een tap check-in, snelle betaling en de mogelijkheid om je stoelnummer te veranderen.
Tjalling Smit, Senior Vice President E-Commerce Air France KLM: ‘De launch van deze nieuwe app is een eerste stap in de herdefiniëring van het nieuwe digitale KLM ecosysteem. Deze aanpak stelt klanten van KLM in staat om probleemloos een familiare ervaring te hebben, overal, op ieder moment en op ieder apparaat. Bovenal stelt het KLM in staat om het precieze voorgaande koopgedrag van zijn klanten te analyseren en te leren over zijn persoonlijke voorkeuren zodat wij aanbiedingen op maat kunnen verzorgen.’
De nieuwe KLM app is nu verkrijgbaar in de Apple App Store en de Google Play Store.
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ACM: 'Travel Sustainable programma... 25-03-2024
- [branded content] HEMA optimaliseert... 25-03-2024
- BoekTok-creators schragen verkoop... 18-03-2024
- Gedwongen verkoop TikTok VS,... 14-03-2024
- Pop-upsysteem van IAB in strijd met... 07-03-2024
- Een op drie marketingbureaus heeft... 06-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing