Connect4you presenteert Tap-me: 'Marketingbelofte met vernieuwend effect'

Connect4you presenteert Tap-me: 'Marketingbelofte met vernieuwend effect'
  • Online
  • 28 aug 2015 @ 08:40
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • MobileInteractie

Connect4you heeft onlangs een nieuwe marketingtoepassing voor de smartphone gepresenteerd. Met Tap-me wordt informatie letterlijk tot leven gebracht en wordt de link gelegd tussen de online en offline wereld. Wat je nodig hebt? Een Tag-me-tag op een flyer, poster of brochure en een telefoon.

‘De wereld is veranderd en wij - de marketeers - ook. Nieuwe media is hot en de wereld van de klant draait hier omheen. Hoe sluit je als marketeer aan bij de beleving van de klant, hoe connect jij met deze on- en offline wereld? Connect4you legt met de nieuwe toepassing haar vinger op de zere plek in de marketingbranche,’ meent Geert Wesseling, salesmanager bij Connect4you.

Beleving en interactie
Traditionele marketing wordt steeds minder afgenomen. Ondernemers zetten zelf doelgerichte acties op via bijvoorbeeld Google en Facebook. Bestaat er nog een markt voor flyers, posters en brochures? ‘Vrijwel alle deze uitingen zijn volledig statisch waardoor je als marketeer de binding verliest met je klant,’ geeft Wesseling antwoord op zijn eigen vraag. ‘De klant wil beleving en interactie,’ voegt hij daaraan toe. ‘Onze conclusie is dus dat marketeers moeten innoveren, innoveren om de verbinding te leggen tussen deze twee werelden.’

Verbinding
Connect4you legt de verbinding tussen de twee werelden volgens eigen zeggen met slimme technieken en eenvoudige toepassingen, die volledig aansluiten bij de beleving van klanten. Op dit moment probeert het bedrijf het klantbereik van haar opdrachtgevers te vergroten door consumenten via social media te bereiken en door samen te werken met andere mediabureaus.

Tap-me
Tap-me is een nieuw voorbeeld. ‘Met Tap-me breng je informatie letterlijk tot leven. Hoe het werkt? Eenvoudig. Je plaats je smartphone tegen de Tap-me-tag en tovert alles tevoorschijn wat maar beschikbaar is op het wereld wijde web. Zo kan je eenvoudig een campagne starten waarbij je interactief kunt communiceren met je klant,’ legt Wesseling uit. ‘Je kunt de klant zo laten voelen en beleven wie jij als marketeer bent. Je kunt klanten echt laten ruiken en proeven van jouw aanbiedingen. Dat geeft ze het gevoel dat ze zelf in control zijn. Kortom: connect them with you!’

Vanwege het vernieuwende effect van de marketingtoepassing kan Connect4you de namen van haar opdrachtgevers nog niet prijsgeven. Wel alvast een pre-design:

 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken