Reageren op reviews van populaire feedback-community

Reageren op reviews van populaire feedback-community
  • Online
  • 5 aug 2015 @ 11:26
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • InnovatieCommunityWebsite

OBI4wan breidt haar webcaretool uit met de mogelijkheid om te reageren op reviews van Trustpilot. Hiermee zijn zij de eerste partij in Nederland die het mogelijk maakt direct vanuit de software te reageren op reviews van de populaire feedback-community.

Door het koppelen van een Trustpilot account hebben organisaties de mogelijkheid direct vanuit de webcaretool te reageren op reviews. 'Hierdoor hoeven webcaremedewerkers niet apart op het account van Trustpilot in te loggen, maar doen ze dit direct vanuit de tool waar ze ook platformen als Twitter, Facebook en Instagram beheren. Dit bespaart tijd en biedt een totaaloverzicht van online berichtgeving in één omgeving', aldus Levi Witbaard, marketing manager van OBI4wan.

Door de integratie is het ook mogelijk om relevante berichten te filteren met behulp van een zoekopdracht, waardoor eenvoudig kan worden gerapporteerd over de inhoud van de reviews. “Het toekennen van berichten aan collega’s met de juiste kennis van zaken binnen de organisatie is wat de koppeling zo waardevol maakt. Dit bevordert een efficiënte en correcte afhandeling van klachten, vragen en opmerkingen via Trustpilot', voegt Levi toe.

Onlangs vierde Trustpilot nog de mijlpaal van 10.000 gebruikersaccounts en het verzamelen van 73,5 miljoen dollar aan financiering. Het van oorsprong Deense platform heeft als doel het mondiale winkellandschap te veranderen door consumenten een stem te geven en bedrijven te helpen om daar naar te luisteren.
 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken