Cmo Suzanne Ekel verlaat Twitter
- Online
- 3 sep 2015 @ 10:45
- Link
-
Redactie MarketingTribune
- MarketingPersonalia
- 3 sep 2015 @ 10:45
- Redactie MarketingTribune
Marketingbaas van Twitter Benelux Suzanne Ekel kiest voor een nieuwe uitdaging, maakt ze vandaag aan relaties bekend. 'De rol van head of marketing Benelux is te smal voor mij gebleken om echt te kunnen doen waar ik in geloof: een geïntegreerde merk- en marketingstrategie voeren die alle disciplines verbindt.'
'Mijn kracht ligt bij merken bouwen met big impact. Dat is breder dan wat ik in deze fase van de onderneming bij Twitter effectief en "volhartig" kan inzetten. Dus is het tijd om verder te gaan. In januari 2014 begon ik bij Twitter met de ambitie om de business en het merk Twitter in de Benelux een flinke boost te geven en te verankeren. Samen met een topteam. Ik ben trots op hoe vele merken en marcom professionals in grote en kleine organisaties Twitter hebben omarmd. Op de inspirerende campagnes en bijzondere events. Op het ambitieuze mediapartnership met NOC*NSF. Op ons team dat Twitter zo prachtig wist te integreren in grote events als Serious Request 2014, de eerste Twitter Banendag #JouwBaan, het Eurovisie Songfestival en Sail 2015. De basis voor een stevige business- en merkgroei is ingezet', aldus Ekel, die Communicatiewetenschap studeerde aan de UvA.
Te boeken als interimmer
'Ik orienteer me verder op de toekomst', meldt ze de redactie. Ekel geniet behalve via Twitter bekendheid wegens haar deelname aan jury's en werkgroepen om het marketing- en onlinevak vooruit te helpen. Zo diende ze vaak als jurylid bij de Thuiswinkelawards. Intussen biedt Ekel haar diensten vanaf 1 oktober aan als interimmer via New Cheese, waar ook te lezen is welke eerdere projecten zij nog meer op haar kerfstok heeft staan. (PvWK)
- event
- Twitter Banendag
- NOC*NSF
- Naarden
- personalia
- business
- integreren
- Eurovisie Songfestival
- Serious Request
- merkgroei
- Suzanne Ekel
- team
- mediapartnership
- Sail 2015
- opstappen
- tweet
- #JouwBaan
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ACM: 'Travel Sustainable programma... 25-03-2024
- [branded content] HEMA optimaliseert... 25-03-2024
- BoekTok-creators schragen verkoop... 18-03-2024
- Gedwongen verkoop TikTok VS,... 14-03-2024
- Pop-upsysteem van IAB in strijd met... 07-03-2024
- Een op drie marketingbureaus heeft... 06-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing