Teske de Schepper start real life documentaire

Teske de Schepper start real life documentaire
  • Online
  • 28 sep 2015 @ 16:15
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • VideoStrategieNieuwkomers

De Nederlandse YouTube-ster Teske (Teske de Schepper) start met haar eigen real life documentaire ‘Teske&Co’. De eerste aflevering, die afgelopen vrijdag online in première ging, is inmiddels meer dan 60.000 keer bekeken. De serie duikt in de wereld van de 20-jarige Teske en haar ‘groei in de muziekwereld’. Eind vorig jaar had ze een hitje met het nummer ‘Rewritten’. De internetberoemdheid, die dit seizoen te zien is in Expeditie Robinson, is met ruim 225.000 abonnees op haar YouTube kanaal en 170.000 volgers op Instagram momenteel de bekendste vrouwelijke YouTube-ster van Nederland.

Al sinds 2006 legt Teske zelf haar leven vast in blogs, video’s en foto’s. Nu heeft ze de regie helemaal uit handen gegeven. In de documentaire, die wordt opgesplitst in zo’n 25 losse afleveringen, wordt de kijker door haar meegenomen in de groei van haar muzikale carrière. Niet veel later bracht ze een cover uit van 500 Miles en maakte ze samen met een van Amerika’s bekendste YouTube muziekartiesten, David Choi, het nummer King for a Day voor de wereldwijde reclamecampagne van Cornetto.

Naast Teske speelt een grote groep nationale en internationale vrienden uit de muziekwereld een belangrijke rol in de documentaire.
 



Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken