Vergelijkingssite roept op tot verandering

Vergelijkingssite roept op tot verandering
  • Online
  • 11 sep 2015 @ 10:21
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Website

Vergelijkingssite hoyhoy.nl lanceert vandaag een nieuwe tv-commercial waarin het mensen aanmoedigt te veranderen. In de dertig seconden durende reclame zien we Willem, een mammoet die heeft weten te overleven door met zijn tijd mee te gaan.

In tegenstelling tot al zijn soortgenoten, die inmiddels uitgestorven zijn, is Willem de Mammoet nog springlevend. Hij gaat graag met zijn tijd mee. Met de nieuwe campagne nodigt hoyhoy.nl alle Nederlanders uit om hetzelfde te doen als het gaat om verzekeren. Het moet hen in beweging brengen regelmatig van verzekering te veranderen, bijvoorbeeld van autoverzekering via hoyhoy.nl, wanneer dit een betere dekking en/of geldbesparing oplevert. Hiermee beoogt de vergelijkingssite naar eigen zeggen de barrières in de verzekeringsmarkt te doorbreken, door het gemakkelijker te maken om verzekeringen te vergelijken en af te sluiten.

Hoyhoy.nl werd gelanceerd in april 2014 na een rebranding van Verzekeringssite.nl. ‘Onze vorige campagnes hebben gedaan wat ze moesten doen: hoyhoy.nl op een vernieuwende manier in de markt zetten’, aldus Christiaan Puper, Marketing Director. ‘Voortbouwend op de brand awareness die we hiermee hebben gerealiseerd, gaan we verder met een nieuwe centrale gedachte: ga met je tijd mee, verander.’

De tv-commercial is gemaakt in samenwerking met creatief bureau VCCP. Het animatiewerk is uitgevoerd door The Moving Picture Company (MPC).
 



Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken