Adjan Kodde nieuwe voorzitter DDA
- Online
- 26 okt 2015 @ 11:50
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - Digital design
- 26 okt 2015 @ 11:50
- Redactie Online
Dutch Digital Agencies (DDA) heeft een nieuw bestuur. Adjan Kodde (foto) van Mirabeau is verkozen tot nieuwe voorzitter. Alex Otten (Estate) is toegetreden tot het bestuur om de plek van Adjan op te vullen. Dit maakte de branchevereniging na hun ledenvergadering bekend.
Kodde maakt sinds 2012 al onderdeel uit van het bestuur en neemt het stokje over van Paul Manuel (TamTam), die sinds 2010 voorzitter was. Onder zijn voorzitterschap is de branchevereniging verder uitgegroeid en zichtbaar geworden. Na een termijn van maximaal 5 jaar is het gebruikelijk binnen DDA te wisselen en het stokje over te geven.
Als oprichter en algemeen directeur van Mirabeau heeft Adjan veel ervaring met internationalisering en groei. Deze kennis hoopt hij ook in te kunnen zetten voor DDA. Hij zich zal gaan focussen op belangenbehartiging en internationalisering.
‘Digitaal is een hot topic in veel bedrijven, dat bewijst de relevantie van de bureaus en daarmee van DDA, ik vind dit een prachtige fase binnen de branche waarin ik graag mijn ervaring deel’, zegt Adjan Kodde. ‘Het is een energieke club van gamechangers die door meer zichtbaarheid en verbinding het verschil maken. In de toekomst willen we blijven vernieuwen, verjongen en meer activiteiten ontplooien. Bovenop de activiteiten die men al van ons gewend is. Door nauwere samenwerkingsverbanden aan te gaan zullen we de digitale industrie naar een zichtbaar en hoger plan te trekken.’
Als managing director van Estate focust Alex Otten zich op het uitbouwen, zichtbaar maken en optimaliseren van zijn organisatie. Deze ervaring sluit perfect aan bij de portefeuille die hij zal behartigen: ‘Als ondernemer ben je steeds op zoek naar verbeteringen. Met mij de andere leden van DDA ook. Door samen te kijken waar we zaken kunnen bundelen, kunnen we veel meer bereiken dan als individueel bedrijf. Ik zet met graag in om nu ook een actieve bijdrage te gaan leveren aan DDA, zodat we als opdrachtnemers en werkgevers nog verder kunnen ontwikkelen.’
De rest van het bestuur van DDA bestaat uit Paul Hinze (Digital United), Hans Maltha (Burst-Digital) en Vincent Luyendijk (IN10). Annemieke Deering en Annemiek van Kinderen zijn verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding.
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Certificaat en register voor... 22-04-2024
- [DOSSIER SOCIAL MEDIA ] 15 vragen... 17-04-2024
- OrangeValley erkend als Great Place... 11-04-2024
- Energieleveranciers scoren gemiddeld... 04-04-2024
- KLM zet AI in voor 'reisinspiratie'... 03-04-2024
- Marktplaats: steeds meer... 02-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing