Start-up BargainHill bundelt fashion koopjes

Start-up BargainHill bundelt fashion koopjes
  • Online
  • 23 okt 2015 @ 16:04
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Webwinkel

Koopjesjagers hebben een nieuwe webshop die hen bedient; BargainHill.nl. Het concept is bedacht door de ondernemers Max Klijnstra en Milan Daniels. Zij zetten eerder het succesvolle Breaking Rocks in de markt.

BargainHill.nl wist naar eigen zeggen in enkele maanden al tienduizenden members aan zich te binden en groeit met duizenden gebruikers per week. Op BargainHill.nl volg je via je persoonlijke account je favoriete fashionmerken. Vervolgens ontvang je berichten van alle sales die online beschikbaar komen en krijg je toegang tot exclusieve online sample sales. Er kan worden gezocht op kortingspercentage, stijl en maat. Highfashion webshops als Yoox, The Outnet, MyTheresa en designers als Tommy Hilfiger, Michael Kors, Avelon en Dolce & Gabbana werken onder andere mee aan deze Nederlandse start-up.

Ondanks hun leeftijd zijn Klijnstra en Daniels niet nieuw in het ondernemerschap. In 2013 begonnen ze met een handjevol geleend geld Breaking Rocks, digital printed sweaters. Binnen twee jaar verkochten ze hun truien, T-shirts en rugzakken in 46 landen. Breaking Rocks werd verkocht om tijd te maken voor dit nieuwe idee.

Max Klijnstra & Milan Daniels

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken