Van Bommel gaat online
- Online
- 26 okt 2015 @ 16:22
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - E-commerce
- 26 okt 2015 @ 16:22
- Redactie Online
Het schoenenmerk Van Bommel maakte onlangs bekend direct te gaan verkopen aan klanten. Een opzienbarend besluit, aldus Cor Molenaar op de site van Twinkle Magazine, zeker gezien de timing. De schoenenwinkels hadden net hun order geplaatst voor het voorjaar 2016, toen dit bericht zonder vooroverleg met de schoenenbranche bekend werd gemaakt.
Het merk gaat de strijd aan met de zelfstandige schoenenwinkels, die hetzelfde merk groot hebben gemaakt. Een strijd tussen ratio kopen op internet en advieskopen in de winkel. Eigenlijk een signaal dat Van Bommel de adviesfunctie van een lokale schoenenzaak overbodig vindt en daar niet langer meer een (marge) voor wil betalen. Maar misschien ook een signaal dat Van Bommel in zwaar weer zit. Hoe opzienbarend is dit besluit?
Lees hier het artikel op Twinkle Magazine.
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ACM: 'Travel Sustainable programma... 25-03-2024
- [branded content] HEMA optimaliseert... 25-03-2024
- BoekTok-creators schragen verkoop... 18-03-2024
- Gedwongen verkoop TikTok VS,... 14-03-2024
- Pop-upsysteem van IAB in strijd met... 07-03-2024
- Een op drie marketingbureaus heeft... 06-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing