Webwinkel Conrad wil liefde voor techniek aanwakkeren
- Online
- 22 okt 2015 @ 09:48
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - E-commerce
- 22 okt 2015 @ 09:48
- Redactie Online
Elektronica- en techniekwebwinkel Conrad.lanceert zijn nieuwe campagne met een commercial om ‘de liefde voor techniek bij zoveel mogelijk mensen aan te wakkeren’.Volgens Conrad zien veel mensen voor zichzelf nog altijd een barrière wanneer het op techniek aankomt en daarom wil de webwinkel met deze nieuwe campagne aantonen dat in elk persoon een Tekkie schuilt.
Een tekkie is volgens Conrad iedereen die gebruik maakt van technologie. In de hoop om de tekkie in iedereen los te maken, zet Conrad meer in op het bieden van informatie en tips en geeft dit weekend een korting van 10% op het gehele assortiment.
In het kader van de campagne zal ook weblog Mancave.nl nog meer dan nu een podium gaan bieden aan mensen die hun zelfbouwprojecten met de wereld willen delen. Ook The Smart Way Of Life zal met de bouw van een Smart Home een belangrijke rol gaan spelen, zodat iedereen kan zien hoe makkelijk het is om je huis 'slim' te maken.
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- [DOSSIER SOCIAL MEDIA ] 15 vragen... 17-04-2024
- OrangeValley erkend als Great Place... 11-04-2024
- Energieleveranciers scoren gemiddeld... 04-04-2024
- KLM zet AI in voor 'reisinspiratie'... 03-04-2024
- Marktplaats: steeds meer... 02-04-2024
- ACM: 'Travel Sustainable programma... 25-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing