Webwinkel Conrad wil liefde voor techniek aanwakkeren

Webwinkel Conrad wil liefde voor techniek aanwakkeren
  • Online
  • 22 okt 2015 @ 09:48
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • E-commerce

Elektronica- en techniekwebwinkel Conrad.lanceert zijn nieuwe campagne met een commercial om ‘de liefde voor techniek bij zoveel mogelijk mensen aan te wakkeren’.Volgens Conrad zien veel mensen voor zichzelf nog altijd een barrière wanneer het op techniek aankomt en daarom wil de webwinkel met deze nieuwe campagne aantonen dat in elk persoon een Tekkie schuilt.

Een tekkie is volgens Conrad iedereen die gebruik maakt van technologie. In de hoop om de tekkie in iedereen los te maken, zet Conrad meer in op het bieden van informatie en tips en geeft dit weekend een korting van 10% op het gehele assortiment.

In het kader van de campagne zal ook weblog Mancave.nl nog meer dan nu een podium gaan bieden aan mensen die hun zelfbouwprojecten met de wereld willen delen. Ook The Smart Way Of Life zal met de bouw van een Smart Home een belangrijke rol gaan spelen, zodat iedereen kan zien hoe makkelijk het is om je huis 'slim' te maken.



Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken