Daf kiest voor eFocus
- Online
- 4 nov 2015 @ 14:17
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - Online
- 4 nov 2015 @ 14:17
- Redactie Online
Na een pitchtraject met diverse bureaus heeft Daf gekozen voor eFocus. De samenwerking omvat een full service traject. Naast het beheer van het platform neemt het digitale bureau de strategie en de ontwikkeling van het platform voor zijn rekening. Daarnaast zijn er plannen voor nieuwe initiatieven om de online aanwezigheid van Daf verder uit te bouwen.
‘In onze zoektocht naar een partner om onze online communicatie zowel strategisch als creatief op een hoger niveau te brengen, werden we vooral gegrepen door het enthousiasme en de pragmatische aanpak van eFocus’, aldus Melisa van Zantvoort, manager web & projects bij Daf Trucks. Natuurlijk is het een groot voordeel dat eFocus nu ook een vestiging hier in Eindhoven heeft. Dat leidt letterlijk tot korte lijnen en draagt bij aan een snelle vertaling van ideeën in concrete acties. Dat is precies wat we als Daf wensen.’
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Wet aangenomen: TikTok VS moet... 24-04-2024
- Certificaat en register voor... 22-04-2024
- [DOSSIER SOCIAL MEDIA ] 15 vragen... 17-04-2024
- OrangeValley erkend als Great Place... 11-04-2024
- Energieleveranciers scoren gemiddeld... 04-04-2024
- KLM zet AI in voor 'reisinspiratie'... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing