Daf kiest voor eFocus

Daf kiest voor eFocus
  • Online
  • 4 nov 2015 @ 14:17
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Online

Na een pitchtraject met diverse bureaus heeft Daf gekozen voor eFocus. De samenwerking omvat een full service traject. Naast het beheer van het platform neemt het digitale bureau de strategie en de ontwikkeling van het platform voor zijn rekening. Daarnaast zijn er plannen voor nieuwe initiatieven om de online aanwezigheid van Daf verder uit te bouwen.

‘In onze zoektocht naar een partner om onze online communicatie zowel strategisch als creatief op een hoger niveau te brengen, werden we vooral gegrepen door het enthousiasme en de pragmatische aanpak van eFocus’, aldus Melisa van Zantvoort, manager web & projects bij Daf Trucks. Natuurlijk is het een groot voordeel dat eFocus nu ook een vestiging hier in Eindhoven heeft. Dat leidt letterlijk tot korte lijnen en draagt bij aan een snelle vertaling van ideeën in concrete acties. Dat is precies wat we als Daf wensen.’

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken