Nieuwe tool voor dynamic marketing
- Online
- 11 nov 2015 @ 17:20
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - WinkelenVerdienmodellen
- 11 nov 2015 @ 17:20
- Redactie Online
Als een retailer zijn omzet wil verhogen: is het dan winstgevender om meer verkeer te genereren door de prijzen te verlagen of door zijn online marketingbiedingen te verhogen? De nieuwe e-commerce software Omnia beantwoordt deze vraag met geïntegreerde software die dynamic pricing koppelt aan dynamic marketing, gebaseerd op de omnichannel winst in plaats van op de online omzet. De e-commerce bedrijven Connective Power, ADPS en Commerce Squared hebben de dynamische tool gemaakt.
Omnia is een geïntegreerde, op productniveau aangestuurde pricing, marketing en promotie software as a service (SaaS) tool voor retailers, om meer omnichannel omzet- en of winstgroei te behalen. Omnia is volgens de makers ontwikkeld vanuit de visie dat pricing, marketing en promoties elkaar beïnvloeden en dus niet los van elkaar aangestuurd zouden moeten worden.
Omnia maakt gebruik van de combinatie tussen interne en externe databronnen en de gegevens binnen het e-commerceplatform van de retailer. Het Dynamic Pricing algoritme berekent en adviseert op basis van de ingestelde pricingstrategie het optimale prijspunt per product en is tevens in staat om dit product, via de Dynamic Marketing module, automatisch te plaatsen op de meest effectieve marketingkanalen.
omnia - hoe werkt het from connective power on Vimeo.
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
- pricing
- marketing
- Connective Power
- ADPS
- dynamic pricing
- dynamic marketing
- Commerce Squared
- promoties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Certificaat en register voor... 22-04-2024
- [DOSSIER SOCIAL MEDIA ] 15 vragen... 17-04-2024
- OrangeValley erkend als Great Place... 11-04-2024
- Energieleveranciers scoren gemiddeld... 04-04-2024
- KLM zet AI in voor 'reisinspiratie'... 03-04-2024
- Marktplaats: steeds meer... 02-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing