Recruiter wordt online marketeer

Recruiter wordt online marketeer
  • Online
  • 30 nov 2015 @ 10:33
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Zakelijk

Connexys is met de Applicatie Talent Marketing Activity Manager winnaar van de Recruitment Tech Awards in de categorie ‘Best Tooling’. Dat maakte de vakjury bekend tijdens het Recruitment Tech Event dat gisteren plaatsvond in DeFabrique in Utrecht. Met deze tool maakt recruitment de stap naar online marketing.

Dankzij de functionaliteit in de recruitmentapplicatie kan je als corporate of bureau recruiter eenvoudig talent searchen en matchen. Vervolgens creëer je verschillende talentpools met eigen kenmerken en selectiecriteria. Voor elke talentpool kan afzonderlijk worden bepaald welke personen met welke boodschap worden benaderd en welke contactfrequentie voor een specifieke doelgroep wenselijk is.

Eind oktober heeft de vakjury uit alle inzendingen die drie beste inzendingen genomineerd. Vervolgens was het woord aan de markt en bepaalde het aantal publieksstemmen de winnaar. Vandaag maakte de vakjury bekend dat de Talent Marketing Activity Manager de eerste prijs in de categorie ‘Best Tooling’ in de wacht heeft gesleept. Volgens de jury baant de Talent Marketing Activity Manager de weg naar een nieuwe invulling van het vak recruiter, waarbij de kandidaatbeleving en een nauw contact met talent centraal staan.

Jan van Goch, CMO van Connexys: ‘Deze applicatie hebben wij ontwikkeld in nauwe samenwerking met een aantal van onze klanten. Wij zijn heel trots op deze award en de erkenning van het belang van deze tooling in de markt. Het ondersteunt onze visie dat online marketing het vak recruitment steeds meer zal verrijken. Met de Talent Marketing Activity Manager blijf je als werkgever of bureau structureel in direct contact met je high potentials. Hierdoor verkort je de time to hire en verbeter je de quality of hire.’

Over het Recruitment Tech Event
Het Recruitment Tech Event vond plaats op donderdag 26 november in DeFabrique in Utrecht. Ruim 150 professionals op het gebied van HR, recruitment, W&S, ICT- en innovatie lieten zich aan de hand van plenaire keynotes, verdiepende breakouts en innovatieve demo’s informeren en te inspireren over de recruitmenttechnologie van de toekomst. Naast de Best Tooling Award, werd aan het CAK de Award uitgereikt voor de ‘Best Case’ voor de meest effectieve recruitmentcase.

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken