123inkt.nl speelt voor weldoener

123inkt.nl speelt voor weldoener
  • Online
  • 30 dec 2015 @ 12:39
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Acties

123inkt.nl schenkt 100.000 euro aan goede doelen. Klanten van de website van de online verkoper van inktcartridges, toners en fotopapier kunnen op de website aangeven welk goed doel wat hen betreft in de prijzen moet vallen. Het percentage van het totale aantal stemmen bepaalt het bedrag.

De online prijsvechter wint de afgelopen 8 jaar keer op keer prijzen als beste webwinkel van Nederland. Daardoor weet de ’inktboer’ uit Nederhorst den Berg naar eigen zeggen niet meer hoe het zijn succes moest vieren. ‘Dit jaar zijn wij verkozen tot Beste Webwinkel van Nederland. Na 8 jaar prijzen winnen, waren wij echter volledig de kluts kwijt en wisten niet meer hoe dit te vieren’, zo valt op de website te lezen. Daarom wordt de rijke klantenschare ingeschakeld. ‘Dat heeft goed uitgepakt! Wij kregen een overweldigend aantal reacties (ruim 3.000). De overgrote meerderheid van de ideeën die wij hebben ontvangen gaat over het doneren aan goede doelen.’

De wens van zijn klanten is voor 123inkt aanleiding om de rol van weldoener op zich te nemen. ‘Er zijn 325 goede doelen bij ons geregistreerd. Deze zijn aangemeld door onze klanten en via ons cartridge-recyclingprogramma, er is al meer dan 30.000 euro gedoneerd in de afgelopen jaren. Om hieruit niet één goed doel te kiezen, hebben wij besloten de 100.000 euro door middel van stemmen te laten verdelen onder al deze goede doelen. Wij maken het feestje compleet: u mag deze 100.000 euro verdelen’, aldus 123inkt.

De stemming wordt morgen om 23.59 uur gesloten.

Foto: Directeur-eigenaar van 123inkt.nl Gerben Kreuning, fotograaf Thomas Fasting 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken