Angry Men is digitaal productiehuis zonder poespas

Angry Men is digitaal productiehuis zonder poespas
  • Online
  • 4 jan 2016 @ 16:54
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • DigitaalNieuwkomers

Tijmen Mulder (oprichter van Superhero Cheesecake), Niels Filmer, Patrick van der Werf en Jorrit van Ditshuizen bundelen hun krachten en starten een nieuw productiehuis onder de naam Angry Men. Het bedrijf zal zich onder andere bezig gaan houden met het realiseren van digitale producties en is vanaf vandaag operationeel.

Angry Men zal zich specialiseren in de voorbereiding (UX/concepten) en de productie van online campagnes en apps. 'Ook hosting van online campagnes kan op een voordelige manier schaalbaar worden opgezet om grote hoeveelheden traffic te verwerken'. Het bedrijf positioneert zich als een no-nonsense, flexibele en zeer efficiënte partner voor het realiseren van allerlei vormen van digitale producties. 

Oprichter Tijmen Mulder: ‘De combinatie van het team van mensen met een enorme staat van dienst, ervaring en passie zorgt ervoor dat we elk type project tot in de puntjes kunnen perfectioneren. In de structuur van het bedrijf is innovatie geen bijproduct maar een randvoorwaarde. Hierdoor kunnen wij naast productie ook een rol spelen binnen de verwekking van projecten waarbij de klant zich op het randje van innovatie wil bevinden.’

 

 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken