Achmea zoekt trendgevoelige marketeers met Trendwords Challenge 2016

Achmea zoekt trendgevoelige marketeers met Trendwords Challenge 2016
  • Online
  • 18 feb 2016 @ 15:08
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Geen tag

Welke marketingtermen zijn het komende jaar trending? Innovatieve online marketeers die precies denken te weten wat hot and happening is in hun vakgebied worden uitgedaagd door Achmea. En maken kans op een weekend Tesla rijden als zij inderdaad de drie trendwords van 2016 weten te voorspellen.

De verzekeraar ontwikkelde de afgelopen jaren een serie innovatieve producten en diensten. Die wil Achmea nu ook zo goed mogelijk in de online spotlights zetten. Bovendien vindt het concern, dat ook bekende verzekeringsmerken als Centraal Beheer, Interpolis, Zilveren Kruis en FBTO voert, het belangrijk dat marketeers beseffen hoe interessant de verzekeringsbranche voor hen kan zijn.

Om dat te benadrukken lanceert Achmea nu dus de Achmea Trendwords Challenge 2016. Op de actiesite kunnen geïnteresseerde marketeers de drie marketingtermen kiezen waar 2016 in hun ogen om gaat draaien. De winnende marketeer mag een weekend lang in een Tesla gaan rondrijden.

 

 

 

 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken