Bannerwise en MediaBookers slaan handen ineen

Bannerwise en MediaBookers slaan handen ineen
  • Online
  • 8 feb 2016 @ 11:23
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Zakelijk

Bannerwise, de online bannertool en MediaBookers, het gratis online mediaboekingsplatform hebben de handen ineengeslagen. Door de samenwerking is online adverteren vanaf vandaag volledig selfservice geworden. Beide partijen spelen met deze totaaloplossing in op de trend dat ondernemers, marketeers en adverteerders alles zélf willen doen op het gebied van media-inkoop.

‘Display advertising was niet toegankelijk voor iedereen, mede vanwege de complexe eisen die gesteld werden rondom creatie. Wij hebben dat proces doorbroken met een gebruiksvriendelijke tool waarmee je géén kennis nodig hebt van code en design. Iedereen kan nu zelf gemakkelijk en onafhankelijk banners maken. Met Bannerwise maak je één formaat en de software genereert automatisch alle andere banners, die geschikt zijn voor alle devices. Hierdoor kunnen adverteerders met minder investering méér bereik en omzet realiseren’, aldus Joost Kortlever, co-founder van Bannerwise.

‘De samenwerking met MediaBookers zorgt voor een compleet nieuwe gebruikerservaring: het hele proces is selfservice, van media-inkoop tot de inzet van creatie. Het beste van beide werelden! We kijken daarom uit naar een langdurige samenwerking.’

Online adverteren moet simpeler
‘In de gesprekken vooraf was er direct een klik’, vertelt Jimmy van Dok, manager Innovatie bij MediaBookers. ‘Beide partijen bezitten namelijk een flinke portie innovatie- en ondernemersgeest. Daarbij denken we hetzelfde over online adverteren: dat moest een stuk simpeler en efficiënter. Gelukkig is dit nu het geval: de toevoeging van Bannerwise aan onze unieke TradeDesk maakt dat wij nu een totaaloplossing hebben op het gebied van online adverteren. Je maakt in één template je banner op, kiest je budget en eventueel je locatie, en direct staat jouw uiting op de grootste nieuwssites van Nederland. Als gebruiker houd je tijdens en na de campagne realtime inzicht in de resultaten, dankzij ons gratis dashboard en integratie met Google Analytics.’

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken