Twitter introduceert verbeterde thuispagina

Twitter introduceert verbeterde thuispagina
  • Online
  • 3 feb 2016 @ 11:52
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Geen tag

Twitter introduceert vandaag een vernieuwde mobiele thuispagina waarop ook zonder in te loggen op Twitter populaire Tweets, trends en een zoekfunctie te vinden zijn. Twitter start de uitrol van de thuispagina naast Nederland in nog 22 landen*.

Tot vandaag zagen mobiele gebruikers wel individuele Tweets, maar was het lastig om zonder in te loggen discussies en verhalen te zien op het platform. Nu zien niet ingelogde bezoekers een verhaal zich ontwikkelen of is de Twitter-fittie tussen twee bekende rappers realtime en rechtstreeks bij de bron te vinden.

Ook is er voor niet-mobiele gebruikers een nieuwe thuispagina op de twitter.com homepage. Deze werd de afgelopen tijd in de VS en Japan getest en zal nu ook beschikbaar komen in onderstaande landen. Ook hier is het nu mogelijk om zonder in te loggen discussies en verhalen te volgen. Daarnaast toont Twitter onderwerpen gebaseerd op locatie en Twitter-activiteiten van de gebruiker.

 Lees hier de officiële blog over de vernieuwde thuispagina

 * Argentinië, Australië, Brazilië, Canada, Colombia, Duitsland, Frankrijk, India, Indonesië, Italië, Japan, Kenia, Mexico, Nigeria, Portugal, Saoedi-Arabië, Spanje, Taiwan, het Verenigd Koninkrijk, de Verenigde Staten, Zuid-Afrika en Zuid-Korea

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken