Elf genomineerden strijden om NCCA-Award

 Elf genomineerden strijden om NCCA-Award
  • Online
  • 23 mrt 2016 @ 15:36
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • AwardKlantenservice

Elf genomineerden maken kans op de belangrijkste prijs voor professionals in customer service. Tijdens een besloten bijeenkomst in Woerden maakten de vier vakjuryvoorzitters gisteren de nominaties bekend van de NCCA. Het aantal inschrijvingen en de onderlinge diversiteit was dit jaar groter dan tijdens eerdere edities, wat de beoordeling extra moeilijk maakte.

De juryvoorzitters vertegenwoordigden de categorieën Customer Strategy, HRM, Technology en Partnership. De beoordeling kwam tot stand op basis van uitgebreide beschrijvingen van cases en een bezoek op locatie. De NCCA Awards, zijn ook wel bekend als de ‘Nederlandse Oscars’ van customer service. Bedrijven doen met aansprekende cases – beoordeeld door een onafhankelijke jury – een gooi naar een van de prijzen.

Dit zijn de genomineerden voor de NCCA Awards, per categorie en in willekeurige volgorde:

NCCA Customer Strategy Award
Philips
ABN AMRO
Gemeente Amsterdam

NCCA HRM Award
Cendris Customer Contact
Vitens

NCCA Technology Award
Centralpoint.nl
Essent
T-Mobile

NCCA Partnership Award
KPN/EarlyBridge
Eneco-Oxxio/Arvato/Cendris
Xerox/Ziggo

De jury maakt op 21 april tijdens het CustomerFirst Gala in TivoliVredenburg in Utrecht, bekend welke cases worden beloond met een gouden, zilveren of bronzen Award. Tijdens het CustomerFirst Gala worden ook de prijzen voor het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland en de Plantronics Team Trophy uitgereikt.

Aanmelden voor het gala en de feestelijke prijsuitreiking kan via de website

 

 

 

  

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken