Blauw Gras lanceert nieuw merkverhaal

Blauw Gras lanceert nieuw merkverhaal
  • Online
  • 8 apr 2016 @ 14:45
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • StrategieSocial mediaConcepten

Creatief digitaal bureau Blauw Gras heeft een nieuw merkverhaal gelanceerd waarin het de menselijke kant van het merk ‘Blauw Gras’ centraal zet. Het Amsterdamse bureau heeft een social media DNA, maar verbreedt met deze nieuwe propositie zijn horizon.

‘Met ons nieuwe verhaal spelen we in op veranderingen in de markt. Merken zijn onderdeel en zelfs initiators van conversaties geworden. Dit vraagt om een menselijke aanpak. Dat is de reden dat wij het begrip mensenmerken lading gaan geven,’ vertelt Erik Wiese, medeoprichter en creative director van Blauw Gras.

‘Mensenmerken’
Het thema mensenmerken zal vanaf nu centraal staan. ‘Het voelt als een hele logische keuze. Onze wortels zitten sterk in social media. Daarbij hebben we altijd al gewerkt aan de menselijke kant van merken. Met deze propositie kiezen we vanaf nu een duidelijke positie in de markt,’ licht Wiese toe.

Om het geheel gestalte te geven heeft de gehele huisstijl en website een opfrisbeurt gekregen. De eerste resultaten hiervan zijn inmiddels zichtbaar.



Over Blauw Gras
Blauw Gras is een creatief digitaal bureau met een voorliefde voor social media. Het bureau werkt online aan de menselijke kant van merken, waaronder Burger King, Chiquita, Hornbach, Pernod Ricard, Peijnenburg, Beemster, Kwekkeboom en Monuta.

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken