Blauw Gras lanceert nieuw merkverhaal
- Online
- 8 apr 2016 @ 14:45
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - StrategieSocial mediaConcepten
- 8 apr 2016 @ 14:45
- Redactie Online
Creatief digitaal bureau Blauw Gras heeft een nieuw merkverhaal gelanceerd waarin het de menselijke kant van het merk ‘Blauw Gras’ centraal zet. Het Amsterdamse bureau heeft een social media DNA, maar verbreedt met deze nieuwe propositie zijn horizon.
‘Met ons nieuwe verhaal spelen we in op veranderingen in de markt. Merken zijn onderdeel en zelfs initiators van conversaties geworden. Dit vraagt om een menselijke aanpak. Dat is de reden dat wij het begrip mensenmerken lading gaan geven,’ vertelt Erik Wiese, medeoprichter en creative director van Blauw Gras.
‘Mensenmerken’
Het thema mensenmerken zal vanaf nu centraal staan. ‘Het voelt als een hele logische keuze. Onze wortels zitten sterk in social media. Daarbij hebben we altijd al gewerkt aan de menselijke kant van merken. Met deze propositie kiezen we vanaf nu een duidelijke positie in de markt,’ licht Wiese toe.
Om het geheel gestalte te geven heeft de gehele huisstijl en website een opfrisbeurt gekregen. De eerste resultaten hiervan zijn inmiddels zichtbaar.
Blauw Gras <3 mensenmerken from Blauw Gras on Vimeo.
Over Blauw Gras
Blauw Gras is een creatief digitaal bureau met een voorliefde voor social media. Het bureau werkt online aan de menselijke kant van merken, waaronder Burger King, Chiquita, Hornbach, Pernod Ricard, Peijnenburg, Beemster, Kwekkeboom en Monuta.
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- [DOSSIER SOCIAL MEDIA ] 15 vragen... 17-04-2024
- OrangeValley erkend als Great Place... 11-04-2024
- Energieleveranciers scoren gemiddeld... 04-04-2024
- KLM zet AI in voor 'reisinspiratie'... 03-04-2024
- Marktplaats: steeds meer... 02-04-2024
- ACM: 'Travel Sustainable programma... 25-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing