The Online Company werkt innig samen met Philips

The Online Company werkt innig samen met Philips
  • Online
  • 29 apr 2016 @ 17:05
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • MarketingWebwinkel

Na een pilot in 2015 heeft Philips ervoor gekozen om een structurele samenwerking aan te gaan met The Online Company op het gebied van Performance Marketing voor de Philips Online Shop. In deze samenwerking zal The Online Company zowel campagne- als publisher management voor zijn rekening nemen. Doel is om de consument kennis te laten maken met de Philips Online Shop en het uitgebreide assortiment aan Philips producten en bijbehorende accessoires. De samenwerking beperkt zich niet tot Nederland, maar richt zich ook op België.

Pieter van Luijt, webshop manager Benelux: ‘De voortzetting van de samenwerking met The online company is een logisch gevolg van onze succesvolle pilot in 2015. Dankzij de specialisten van The online company hebben we in een korte tijd flinke stappen gemaakt in efficiëntie en effectiviteit van onze Performance Marketing campagnes. The online company is daarbij een autoriteit op het gebied van online media en sales, waardoor ik verwacht dat we dit succes ook in de toekomst voort zullen zetten.’

Rodney de Grave, senior campagne manager: ‘De combinatie van het sterke merk van Philips, de schitterende producten en onze kennis van getarget adverteren heeft geresulteerd in een volwaardige samenwerking waar wij enorm blij mee zijn.’

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken