Thomas Cook levert duty-free products tot passagiersstoel

Thomas Cook levert duty-free products tot passagiersstoel
  • Online
  • 21 apr 2016 @ 10:45
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • KlantenserviceDigital design

Thomas Cook Airlines heeft succesvol de software van Manhattan Associates geïmplementeerd voor de levering van duty-free producten in het vliegtuig. De software stelt de luchtvaartmaatschappij in staat om online bestelde producten voorafgaand aan de vlucht tot aan de passagiersstoel te bezorgen.

Thomas Cook Airlines vliegt op bestemmingen over de hele wereld. Om haar bedrijfsdoelstellingen te halen was de luchtvaartmaatschappij op zoek naar een beproefde orderfulfilmentoplossing. Thomas Cook koos voor Manhattan Associates vanwege haar 26-jarige trackrecord om met de grootste merken ter wereld samen te werken. Een team bestaande uit medewerkers van Manhattan, Thomas Cook en Manhattan's Nordic Geopartner Idnet heeft de oplossing geïmplementeerd.

‘Een van onze topprioriteiten is het bieden van flexibiliteit aan onze klanten,’ vertelt Monika Krol, production coordinator bij het distributiecentrum van Thomas Cook Airlines in Lund, Zweden. ‘Door innovatief te blijven, kunnen we ook in de toekomst  aan de eisen van de klant voldoen. De Scale-oplossing van Manhattan speelt een belangrijke rol bij het behalen van deze doelen. Het biedt ons de supply chain mogelijkheden die ons helpen bij een efficiënte en nauwkeurige uitvoering van onze fulfilmentoperatie.’

‘Manhattan's samenwerking met toonaangevende merken in online retailing was een belangrijk argument voor Thomas Cook Airlines om te kiezen voor Manhattan Associates,’ aldus Pieter Van den Broecke, managing director Benelux en Duitsland bij Manhattan Associates. ‘We zijn er trots op dat onze technologie wordt ingezet als het supply chain platform waarmee Thomas Cook succesvol blijft groeien.’

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken