Thomas Cook levert duty-free products tot passagiersstoel
- Online
- 21 apr 2016 @ 10:45
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - KlantenserviceDigital design
- 21 apr 2016 @ 10:45
- Redactie Online
Thomas Cook Airlines heeft succesvol de software van Manhattan Associates geïmplementeerd voor de levering van duty-free producten in het vliegtuig. De software stelt de luchtvaartmaatschappij in staat om online bestelde producten voorafgaand aan de vlucht tot aan de passagiersstoel te bezorgen.
Thomas Cook Airlines vliegt op bestemmingen over de hele wereld. Om haar bedrijfsdoelstellingen te halen was de luchtvaartmaatschappij op zoek naar een beproefde orderfulfilmentoplossing. Thomas Cook koos voor Manhattan Associates vanwege haar 26-jarige trackrecord om met de grootste merken ter wereld samen te werken. Een team bestaande uit medewerkers van Manhattan, Thomas Cook en Manhattan's Nordic Geopartner Idnet heeft de oplossing geïmplementeerd.
‘Een van onze topprioriteiten is het bieden van flexibiliteit aan onze klanten,’ vertelt Monika Krol, production coordinator bij het distributiecentrum van Thomas Cook Airlines in Lund, Zweden. ‘Door innovatief te blijven, kunnen we ook in de toekomst aan de eisen van de klant voldoen. De Scale-oplossing van Manhattan speelt een belangrijke rol bij het behalen van deze doelen. Het biedt ons de supply chain mogelijkheden die ons helpen bij een efficiënte en nauwkeurige uitvoering van onze fulfilmentoperatie.’
‘Manhattan's samenwerking met toonaangevende merken in online retailing was een belangrijk argument voor Thomas Cook Airlines om te kiezen voor Manhattan Associates,’ aldus Pieter Van den Broecke, managing director Benelux en Duitsland bij Manhattan Associates. ‘We zijn er trots op dat onze technologie wordt ingezet als het supply chain platform waarmee Thomas Cook succesvol blijft groeien.’
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- [DOSSIER SOCIAL MEDIA ] 15 vragen... 17-04-2024
- OrangeValley erkend als Great Place... 11-04-2024
- Energieleveranciers scoren gemiddeld... 04-04-2024
- KLM zet AI in voor 'reisinspiratie'... 03-04-2024
- Marktplaats: steeds meer... 02-04-2024
- ACM: 'Travel Sustainable programma... 25-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing