Dorst & Lesser aan de slag voor Lidl Nederland

Dorst & Lesser aan de slag voor Lidl Nederland
  • Online
  • 24 mei 2016 @ 13:35
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Food

Lidl Nederland schakelt het Amsterdamse social media bureau Dorst & Lesser in voor hun social media activiteiten. Dorst & Lesser is sinds kort verantwoordelijk voor het merendeel van de content van Lidl Nederland op Facebook en Instagram.

Robert Withagen, creative director bij Dorst & Lesser, is erg enthousiast: ‘We zijn nu ruim vijf maanden bezig en zien een mooie stijging in het aantal interacties. Daarnaast hebben we een te gekke activatie en een spannende Instagram lancering in het vooruitzicht.” De komende tijd focust Dorst & Lesser zich met Lidl Nederland op de kracht van community: “De Lidl-fan heeft een grote drive om dingen te delen: recepten, tips en weetjes. We gaan ons richten op shareable content.’

‘Via social media communiceren wij op ooghoogte met onze klanten en fans. Facebook is hiervoor ons belangrijkste medium, maar sinds vorig jaar zetten we ook Twitter en Pinterest in. Via Instagram bereiken we nu een andere, jongere doelgroep met speciaal voor dit medium ontwikkelde content.’

Aldus Wiebe Govers, social media specialist bij Lidl Nederland die blij is met het huidige partnership. ‘Samen met Dorst & Lesser kijken we constant welke verhalen we via welk kanaal aan de juiste doelgroep kunnen vertellen. Door goed te luisteren naar onze klanten maken we Lidl samen met de fan nóg beter.’

 

 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken