Gracious Studios winnaar met jubileum campagne Bol.com
- Online
- 11 mei 2016 @ 10:14
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - E-mailmarketingAwards
- 11 mei 2016 @ 10:14
- Redactie Online
Bol.com heeft met zijn jubileumcampagne in samenwerking met crossmedia bureau Gracious Studios de EDDM Award gewonnen in de categorie ‘Best use of e-mail in loyalty and membership’. Daarnaast werd de tweede prijs meegenomen in de categorie ‘Best email newsletter’. In Frankfurt werden de afgelopen week voor de derde keer de EDDM Awards uitgereikt aan de beste Europese e-mail campagnes, nieuwsbrieven en data-driven marketing campagnes. In vijf categorieën werd door internationale vak jury de prijzen uitgereikt.
Marjolein Verkerk van Bol.com: ‘Met deze campagne wilden we opvallen bij onze klanten door op een onderscheidende en extra persoonlijke manier te communiceren. Gracious Studios heeft ons geholpen een ‘wow!’ moment te creëren. Uit klantreacties blijkt dat dit ons samen is gelukt en we de juiste snaar hebben geraakt. Zo kregen we reacties als “Leuk dat jullie ons waarderen als klant. Dat doen er niet veel” en “Voelde heel persoonlijk en aangename verrassing!”. De waardering van onze klanten vinden we natuurlijk het belangrijkste, maar deze award van internationale experts beschouwen wij als een groot compliment en stimulans om deze manier van communicatie door te zetten’.
Namens Gracious Studios, Suraj Sanchit, creative director: ‘Deze campagne laat duidelijk zien wat het effect is van co-creatie tussen de prachtige teams van Bol.com en Gracious Studios. Een campagne waarbij het verhaal van de klant centraal staat. Voor ons is deze internationale prijs een stimulans om op deze voet door te gaan.’
De jubileumnieuwsbrief vertelt op interactieve wijze het gezamenlijke verleden dat bol.com en de klant samen hebben beleefd. Vanaf het eerste moment dat de klant in contact kwam met bol.com tot de meest recente momenten die zij samen hebben ervaren. Het gebruik van de laatste technieken op het gebied van e-mail design en development resulteert in een waar feestje in je mailbox.
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
- bol.com
- nieuwsbrieven
- e-mail campagnes
- Gracious Studios
- data-driven marketingcampagnes
- EDDM Awards
- Suraj Sanchit
- Marjolein Verkerk
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- [DOSSIER SOCIAL MEDIA ] 15 vragen... 17-04-2024
- OrangeValley erkend als Great Place... 11-04-2024
- Energieleveranciers scoren gemiddeld... 04-04-2024
- KLM zet AI in voor 'reisinspiratie'... 03-04-2024
- Marktplaats: steeds meer... 02-04-2024
- ACM: 'Travel Sustainable programma... 25-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing