Gracious Studios winnaar met jubileum campagne Bol.com

Gracious Studios winnaar met jubileum campagne Bol.com
  • Online
  • 11 mei 2016 @ 10:14
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • E-mailmarketingAwards

Bol.com heeft met zijn jubileumcampagne in samenwerking met crossmedia bureau Gracious Studios de EDDM Award gewonnen in de categorie ‘Best use of e-mail in loyalty and membership’. Daarnaast werd de tweede prijs meegenomen in de categorie ‘Best email newsletter’. In Frankfurt werden de afgelopen week voor de derde keer de EDDM Awards uitgereikt aan de beste Europese e-mail campagnes, nieuwsbrieven en data-driven marketing campagnes. In vijf categorieën werd door internationale vak jury de prijzen uitgereikt.

Marjolein Verkerk van Bol.com: ‘Met deze campagne wilden we opvallen bij onze klanten door op een onderscheidende en extra persoonlijke manier te communiceren. Gracious Studios heeft ons geholpen een ‘wow!’ moment te creëren. Uit klantreacties blijkt dat dit ons samen is gelukt en we de juiste snaar hebben geraakt. Zo kregen we reacties als “Leuk dat jullie ons waarderen als klant. Dat doen er niet veel” en “Voelde heel persoonlijk en aangename verrassing!”. De waardering van onze klanten vinden we natuurlijk het belangrijkste, maar deze award van internationale experts beschouwen wij als een groot compliment en stimulans om deze manier van communicatie door te zetten’.

Namens Gracious Studios, Suraj Sanchit, creative director: ‘Deze campagne laat duidelijk zien wat het effect is van co-creatie tussen de prachtige teams van Bol.com en Gracious Studios. Een campagne waarbij het verhaal van de klant centraal staat. Voor ons is deze internationale prijs een stimulans om op deze voet door te gaan.’

De jubileumnieuwsbrief vertelt op interactieve wijze het gezamenlijke verleden dat bol.com en de klant samen hebben beleefd. Vanaf het eerste moment dat de klant in contact kwam met bol.com tot de meest recente momenten die zij samen hebben ervaren. Het gebruik van de laatste technieken op het gebied van e-mail design en development resulteert in een waar feestje in je mailbox.

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken