Blue Boat lanceert de PokéCruise

Blue Boat lanceert de PokéCruise
  • Online
  • 25 jul 2016 @ 14:00
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Geen tag

De Pokémon hype slaat ook over op het water. Rederij Blue Boat Company springt in op de run op Pokémons en biedt iedere liefhebber nu de kans om hun Pokémon skills te testen op de Amsterdamse grachten; de PokéCruise. Vanaf gisteren vaart deze speciale cruise van Blue Boat Company elke zondag langs vooraf geselecteerde locaties waar deelnemers al varend en tijdens meerdere stops op Pokémon kunnen jagen. De PokéCruise is de eerste rondvaart voor Pokémon fans en de ultieme kans ‘to catch ‘em all!’

Tijdens de vaart stopt de PokéCruise bij verschillende plekken waar de jacht op Pokémon aan land wordt voortgezet. Deze stops zijn speciaal voor Pokémon fans uitgekozen vanwege de hoge concentratie aan PokéStops en Gyms. Iedere bezoeker van de PokéCruise staat aan het roer van zijn eigen Pokémon wereld en bepaalt zelf waar en wanneer hij/zij van de PokéCruise afstapt. Voordeel: door aan boord te stappen kun je héél gemakkelijk de 10 kilometer Pokémon Eggs laten uitkomen. De PokéCruise vaart maximaal 7 kilometer per uur, waardoor de app denkt dat je wandelt. 

 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken