Digital Out of Home campagne werkt voor naamsbekendheid nieuw modemerk
- Online
- 13 jul 2016 @ 16:15
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - DigitaalCampagnes
- 13 jul 2016 @ 16:15
- Redactie Online
De Digital out of Home campagne van Ngage Media voor modemerk Bellamy Gallery heeft een significante bijdrage geleverd aan het vergroten van de naamsbekendheid van dit nieuwe modemerk. Na vier weken campagne is de (geholpen) naamsbekendheid van Bellamy Gallery gestegen tot 22 procent. Onder vrouwen tussen de 18 en 29 jaar oud ligt dit percentage zelfs op 27 procent. Dat blijkt uit onderzoek dat Ngage Media in samenwerking met Kinetic heeft laten uitvoeren door onderzoeksbureau JES.
Bellamy Gallery heeft zijn deuren in mei geopend in Haarlem, Rotterdam, Den Bosch en Maastricht. Voor naamsbekendheid zette Bellamy Gallery exclusief de grote impactvolle digitale schermen van Ngage Media in op onder andere de NS Stations en publieke pleinen. Yvette van den Berg (insights manager Kinetic): ‘Met dit valide en solide face to face onderzoek hebben we kunnen aantonen dat Digital Out of Home daadwerkelijk in staat is om (nieuwe) merken te bouwen.’
Mireille van der Sprong (co-founder Bellamy Gallery): ‘Wil je als nieuw modemerk slagen dan moet je creatief en onderscheidend zijn! Daarom ook een logische keuze om de grote digitale schermen van Ngage Media in te zetten. Impact en creativiteit, hand in hand! De positieve resultaten van het onderzoek komen overeen met de ervaringcijfers uit onze winkels en de webshop.’
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Wet aangenomen: TikTok VS moet... 24-04-2024
- Certificaat en register voor... 22-04-2024
- [DOSSIER SOCIAL MEDIA ] 15 vragen... 17-04-2024
- OrangeValley erkend als Great Place... 11-04-2024
- Energieleveranciers scoren gemiddeld... 04-04-2024
- KLM zet AI in voor 'reisinspiratie'... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing