Marlies Dekkers, Essent, Centraal Beheer en Vakmedianet genomineerd voor DDMA Customer Data Award 2016

Marlies Dekkers, Essent, Centraal Beheer en Vakmedianet genomineerd voor DDMA Customer Data Award 2016
  • Online
  • 14 jul 2016 @ 16:30
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune


  • AwardsBig data

Marlies Dekkers, Essent, Centraal Beheer en Vakmedianet maken kans op de DDMA Customer Data Award 2016. Na de presentatie van alle ingediende cases, zijn zij door een aantal vakspecialisten genomineerd voor deze prestigieuze award die de inzet van data in de customer journey centraal stelt.

De geselecteerde cases zijn wederom van hoog niveau en laten zien dat datadriven marketing op overtuigende wijze kan bijdragen aan een verbeterde klantdialoog. De winnaar wordt op woensdagavond 9 november bekendgemaakt tijdens een speciale award avond voorafgaand aan de DDMA Data Dag.

De ingediende cases zijn getoetst op criteria als: analyse en segmentatie, datakwaliteit, data governance en data-integratie. De genomineerde cases nemen een voorsprong op de concurrentie door innovatief en slim gebruik te maken van klantdata. De award wordt uitgereikt aan de organisatie die het managen van klantgegevens op operationeel, tactisch en strategisch niveau het meest succesvol weet toe te passen.

DDMA Data Dag
De genomineerden presenteren hun cases op het podium van Pakhuis de Zwijger in Amsterdam tijdens de DDMA Data Dag op donderdag 10 november. Dit congres wordt georganiseerd in samenwerking met de DDMA Commissie Klantdata & dialoog. De DDMA Data Dag 2016 heeft als thema ‘Be relevant’ en biedt marketeers inzicht in het gebruik van klantdata om echt relevant te zijn voor hun klanten. De Data Dag wordt mede mogelijk gemaakt door Human Inference, EDM, PostNL, CMotions en Invenna.


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken