Marlies Dekkers kiest Oxyma als omni-channel CRM partner

Marlies Dekkers kiest Oxyma als omni-channel CRM partner
  • Online
  • 8 sep 2016 @ 12:55
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • MarketingautomationE-commerceCustomer Journey

Door de groei en de steeds belangrijkere rol van online in de internationale groeiambitie, heeft Marlies Dekkers Oxyma gevraagd om het voortouw te nemen bij het invoeren van een omni-channel contactstrategie die de verschillende bronnen van online en offline data van Marlies Dekkers combineert.

‘Personalisatie in de verschillende kanalen is de kern van onze internationale groeistrategie. In Oxyma hebben we de partner gevonden voor creëren van een CRM-strategie en het optimaliseren van marketing activiteiten door middel van marketing automation. We zijn ervan overtuigd dat onze klanten de ultieme branded shopping-ervaring zullen krijgen met de creativiteit van Marlies Dekkers, en de omni-channel expertise van Oxyma’, aldus Jerome Orlemans, hoofd eCommerce.

Customer value
Met een hybride team van consultants en marketing intelligence specialisten, zal Oxyma helpen bij ontwikkeling van de strategie, uitvoering van de 1:1 marketing inspanningen en het verschaffen van inzicht in de opbrengst en resultaten van deze inspanningen ter plaatse op het kantoor van Marlies Dekkers. Het doel is om de customer lifetime value, evenals het totale bedrijfsvolume te verhogen, door het toevoegen van relevantie en innovatie in de communicatie.

‘De klant centraal zetten en alle communicatie rond deze klant organiseren is de kern van het creëren van customer value. Wij als team kijken uit naar het helpen van Marlies Dekkers met de verhoging van de waarde voor, evenals de waarde van de klant’, zegt Margot Giel, die eindverantwoordelijk is voor het Marlies Dekkers account bij Oxyma.

Gift voucher
Een gespecialiseerd deel van Oxyma, Oxyma Fulfilment Solutions, is ook betrokken bij dit partnerschap. Zij zullen de invoering en uitvoering van een gift voucher faciliteren. Dit zal Marlies Dekkers in staat stellen om customer loyalty te verbeteren, meehelpen nieuwe klanten aan te trekken en de marktpenetratie te verhogen.

Nominatie DDMA Customer Data Award
Oxyma en Marlies Dekkers zijn genonimeerd voor de DDMA Customer Data Award. De vakprijs wordt uitgereikt aan organisaties die het managen van klantgegevens op operationeel, tactisch en strategisch niveau het meest succesvol weten toe te passen. Op 9 november, tijdens de Award Night, worden de winnaars bekend gemaakt.

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken