Kans op reis naar Lapland na pizzatje bellen
- Online
- 16 dec 2016 @ 11:42
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - Activatie
- 16 dec 2016 @ 11:42
- Redactie Online
Om de winter in stijl te vieren heeft Domino’s een nieuwe activatie ontwikkeld, The Coolest Prize Everrr! Klanten die tussen 8 december en 20 januari pizza of frisdrank bestellen via de website of app van de pizza-bezorgservice dingen mee naar een reis naar Lapland. Daarnaast maken de online klanten extra kans op de hoofdprijs, wanneer zij hun deelname aan de actie delen via social media.
De reis naar Lapland behelst slapen in een glazen iglo onder het Noorderlicht op een resort dat ook tijdens de dag zijn gasten een bijzondere ervaring biedt. De winnaar mag een vriend of vriendin meenemen. Voor deze activatie heeft Domino’s de krachten gebundeld in een samenwerking met partner Coca-Cola.
CMO Domino’s Nederland, Nicky Claeys: ‘Met deze grote campagne willen we laten zien dat niets Domino’s te gek is. Domino’s heeft als marktleider in de pizza-bezorgservice natuurlijk zijn naam waar te maken, waarbij het gemak van de klant voorop staat.’
De precieze voorwaarden van de activatie vind je hier.
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- [DOSSIER SOCIAL MEDIA ] 15 vragen... 17-04-2024
- OrangeValley erkend als Great Place... 11-04-2024
- Energieleveranciers scoren gemiddeld... 04-04-2024
- KLM zet AI in voor 'reisinspiratie'... 03-04-2024
- Marktplaats: steeds meer... 02-04-2024
- ACM: 'Travel Sustainable programma... 25-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing