Kans op reis naar Lapland na pizzatje bellen

Kans op reis naar Lapland na pizzatje bellen
  • Online
  • 16 dec 2016 @ 11:42
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Activatie

Om de winter in stijl te vieren heeft Domino’s een nieuwe activatie ontwikkeld, The Coolest Prize Everrr! Klanten die tussen 8 december en 20 januari pizza of frisdrank bestellen via de website of app van de pizza-bezorgservice dingen mee naar een reis naar Lapland. Daarnaast maken de online klanten extra kans op de hoofdprijs, wanneer zij hun deelname aan de actie delen via social media.

De reis naar Lapland behelst slapen in een glazen iglo onder het Noorderlicht op een resort dat ook tijdens de dag zijn gasten een bijzondere ervaring biedt. De winnaar mag een vriend of vriendin meenemen. Voor deze activatie heeft Domino’s de krachten gebundeld in een samenwerking met partner Coca-Cola.

CMO Domino’s Nederland, Nicky Claeys: ‘Met deze grote campagne willen we laten zien dat niets Domino’s te gek is. Domino’s heeft als marktleider in de pizza-bezorgservice natuurlijk zijn naam waar te maken, waarbij het gemak van de klant voorop staat.’

De precieze voorwaarden van de activatie vind je hier.      

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken