Reusachtige display op Eindhoven Tower moet merkbetrokkenheid stimuleren

Reusachtige display op Eindhoven Tower moet merkbetrokkenheid stimuleren
  • Online
  • 11 jan 2017 @ 15:40
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Digitaal

Een gigantische display op Eindhoven Tower is het nieuwste antwoord van blowUP media op de aanhoudende digitalisering van het medialandschap en de verschuiving in het mediagebruik. De campagnes die worden vertoond op het gebouw in het centrum van Eindhoven moeten een diepere emotionele impact creëren, en daardoor merkbetrokkenheid stimuleren.

Het full-motion display is de nieuwe toegangspoort tot het centrum van Eindhoven, een stad die vooroploopt in innovatie en technologie. Eindhoven Tower is een iconisch gebouw, dat in zijn geheel vanaf de eerste verdieping tot aan het dak wordt bedekt en daarmee 285 m² grote digitale ervaring biedt. Het 112 vierkante meter full-motion display is verrijkt met 173 vierkante meter aan opvallende led-strips, zowel aan de boven- als onderkant van het scherm, die iedere campagne ondersteunen met ‘inspirerende omgevende effecten en een onmiskenbare, iconische signatuur.’

Aansprekende merkverhalen vertel je op straat
Vanaf nu zullen tienduizenden voetgangers die op het stationsplein aan de voet van The Tower staan of het plein oversteken om te gaan winkelen, naar de bioscoop te gaan of het nachtleven in te duiken, een 'wow-effect' ervaren volgens CCO van blowUP Ernst Vos: ‘Voor de digitale expansie van blowUP media in Nederland dachten we direct aan Eindhoven, omdat deze stad vooroploopt in kennis, design en technologie. The Tower speelt een centrale rol bij de ontwikkeling van ons kwalitatief hoogwaardige netwerk en biedt alles wat adverteerders van blowUP media verwachten: een opvallende, iconische locatie, innovatief design, de allerbeste technologie en bovenal een uniek publiek. Samen zorgen deze elementen dat merken een diepere emotionele impact kunnen creëren en daardoor merkbetrokkenheid stimuleren.’

The Tower, dat op een strategische positie recht tegenover het Centraal Station staat, is volgens Managing Director van Eindhoven365 een zeer effectief reclameobject dat in staat is om de aandacht te trekken van een gestaag groeiend aantal moeilijk te bereiken consumenten. ‘The Tower geeft het centrum van Eindhoven absoluut extra allure. Door zijn scherpe en duidelijke beeld krijg je in het gebied rondom het Centraal Station het gevoel dat je op Times Square bent, iets dat perfect bij Eindhoven - als stad van technologie en licht - past. Het scherm vormt met zijn uitzonderlijke formaat en design een prachtige digitale verrijking voor onze stad’, aldus Kentie.

The Tower beleefde zijn première tijdens het jaarlijkse lichtkunstfestival GLOW en verbaasde de inwoners van Eindhoven en de duizenden mensen die de stad voor deze speciale gelegenheid bezochten. 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken