Reusachtige display op Eindhoven Tower moet merkbetrokkenheid stimuleren
- Online
- 11 jan 2017 @ 15:40
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - Digitaal
- 11 jan 2017 @ 15:40
- Redactie Online
Een gigantische display op Eindhoven Tower is het nieuwste antwoord van blowUP media op de aanhoudende digitalisering van het medialandschap en de verschuiving in het mediagebruik. De campagnes die worden vertoond op het gebouw in het centrum van Eindhoven moeten een diepere emotionele impact creëren, en daardoor merkbetrokkenheid stimuleren.
Het full-motion display is de nieuwe toegangspoort tot het centrum van Eindhoven, een stad die vooroploopt in innovatie en technologie. Eindhoven Tower is een iconisch gebouw, dat in zijn geheel vanaf de eerste verdieping tot aan het dak wordt bedekt en daarmee 285 m² grote digitale ervaring biedt. Het 112 vierkante meter full-motion display is verrijkt met 173 vierkante meter aan opvallende led-strips, zowel aan de boven- als onderkant van het scherm, die iedere campagne ondersteunen met ‘inspirerende omgevende effecten en een onmiskenbare, iconische signatuur.’
Aansprekende merkverhalen vertel je op straat
Vanaf nu zullen tienduizenden voetgangers die op het stationsplein aan de voet van The Tower staan of het plein oversteken om te gaan winkelen, naar de bioscoop te gaan of het nachtleven in te duiken, een 'wow-effect' ervaren volgens CCO van blowUP Ernst Vos: ‘Voor de digitale expansie van blowUP media in Nederland dachten we direct aan Eindhoven, omdat deze stad vooroploopt in kennis, design en technologie. The Tower speelt een centrale rol bij de ontwikkeling van ons kwalitatief hoogwaardige netwerk en biedt alles wat adverteerders van blowUP media verwachten: een opvallende, iconische locatie, innovatief design, de allerbeste technologie en bovenal een uniek publiek. Samen zorgen deze elementen dat merken een diepere emotionele impact kunnen creëren en daardoor merkbetrokkenheid stimuleren.’
The Tower, dat op een strategische positie recht tegenover het Centraal Station staat, is volgens Managing Director van Eindhoven365 een zeer effectief reclameobject dat in staat is om de aandacht te trekken van een gestaag groeiend aantal moeilijk te bereiken consumenten. ‘The Tower geeft het centrum van Eindhoven absoluut extra allure. Door zijn scherpe en duidelijke beeld krijg je in het gebied rondom het Centraal Station het gevoel dat je op Times Square bent, iets dat perfect bij Eindhoven - als stad van technologie en licht - past. Het scherm vormt met zijn uitzonderlijke formaat en design een prachtige digitale verrijking voor onze stad’, aldus Kentie.
The Tower beleefde zijn première tijdens het jaarlijkse lichtkunstfestival GLOW en verbaasde de inwoners van Eindhoven en de duizenden mensen die de stad voor deze speciale gelegenheid bezochten.
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- [DOSSIER SOCIAL MEDIA ] 15 vragen... 17-04-2024
- OrangeValley erkend als Great Place... 11-04-2024
- Energieleveranciers scoren gemiddeld... 04-04-2024
- KLM zet AI in voor 'reisinspiratie'... 03-04-2024
- Marktplaats: steeds meer... 02-04-2024
- ACM: 'Travel Sustainable programma... 25-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing