Scoupy innoveert met spaarprogrammas voor merken

Scoupy innoveert met spaarprogrammas voor merken
  • Online
  • 12 jan 2017 @ 12:16
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • DigitaalKassabonAppsStrategie

Cashback marketingplatform Scoupy laat consumenten via cashback kennis maken met A-merkproducten in de supermarkt. Op die manier kunnen fabrikanten klanten werven, identificeren en opnieuw benaderen. Het platform lanceert nog deze maand branded spaarprogramma’s. Dat vertelt ceo Valentijn Bras aan Twinkle in de aanloop naar zijn presentatie op donderdag 9 februari tijdens Data Driven Commerce.

Scoupy introduceert binnenkort 'merkspecifieke spaarkaarten' in zijn app en website om consumenten vaker bij een specifieke fabrikant te laten kopen. 'Je krijgt een digitale stempel voor iedere aankoop van dat merk op jouw kassabon en ontvangt bijvoorbeeld een mok van Chocomel als je kaart vol is. Ieder keer dat we Chocomel op je kassabon zien staan, krijg je zo’n stempeltje, ongeacht waar je het hebt gekocht. Zo ontstaat een laagdrempelig en retailonafhankelijk nationaal spaarprogramma voor supermarktproducten. Merken kunnen straks continu met nieuwe én bestaande klanten communiceren via Scoupy', zo licht Bras toe. 

Data Driven Commerce
Valentijn Bras is een van de keynote speakers op Data Driven Commerce, een congres over de toekomst van datagedreven omnichannel commerce processen. Centrale vraag: hoe kun je data inzetten om jouw klanten over alle kanalen heen dezelfde persoonlijke ervaring te bieden? Data Driven Commerce vindt plaats op 9 februari aanstaande in DeFabrique. Op het programma staan onder andere ook David Wijland van Google en Kevin Raaijmakers van Philips

Lees het hele artikel op Twinkle.  

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken