Scoupy innoveert met spaarprogrammas voor merken
- Online
- 12 jan 2017 @ 12:16
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - DigitaalKassabonAppsStrategie
- 12 jan 2017 @ 12:16
- Redactie Online
Cashback marketingplatform Scoupy laat consumenten via cashback kennis maken met A-merkproducten in de supermarkt. Op die manier kunnen fabrikanten klanten werven, identificeren en opnieuw benaderen. Het platform lanceert nog deze maand branded spaarprogramma’s. Dat vertelt ceo Valentijn Bras aan Twinkle in de aanloop naar zijn presentatie op donderdag 9 februari tijdens Data Driven Commerce.
Scoupy introduceert binnenkort 'merkspecifieke spaarkaarten' in zijn app en website om consumenten vaker bij een specifieke fabrikant te laten kopen. 'Je krijgt een digitale stempel voor iedere aankoop van dat merk op jouw kassabon en ontvangt bijvoorbeeld een mok van Chocomel als je kaart vol is. Ieder keer dat we Chocomel op je kassabon zien staan, krijg je zo’n stempeltje, ongeacht waar je het hebt gekocht. Zo ontstaat een laagdrempelig en retailonafhankelijk nationaal spaarprogramma voor supermarktproducten. Merken kunnen straks continu met nieuwe én bestaande klanten communiceren via Scoupy', zo licht Bras toe.
Data Driven Commerce
Valentijn Bras is een van de keynote speakers op Data Driven Commerce, een congres over de toekomst van datagedreven omnichannel commerce processen. Centrale vraag: hoe kun je data inzetten om jouw klanten over alle kanalen heen dezelfde persoonlijke ervaring te bieden? Data Driven Commerce vindt plaats op 9 februari aanstaande in DeFabrique. Op het programma staan onder andere ook David Wijland van Google en Kevin Raaijmakers van Philips
Lees het hele artikel op Twinkle.
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- [DOSSIER SOCIAL MEDIA ] 15 vragen... 17-04-2024
- OrangeValley erkend als Great Place... 11-04-2024
- Energieleveranciers scoren gemiddeld... 04-04-2024
- KLM zet AI in voor 'reisinspiratie'... 03-04-2024
- Marktplaats: steeds meer... 02-04-2024
- ACM: 'Travel Sustainable programma... 25-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing