AH wil met nieuwe app op het juiste moment targetten

AH wil met nieuwe app op het juiste moment targetten
  • Online
  • 14 feb 2017 @ 14:44
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • AppsFoodE-commerce

AH to go staat voor lekker en goed eten voor onderweg. En dat wordt nu extra aantrekkelijk met de introductie van de AH to go app: een app waarmee klanten op elk moment van de dag deals krijgen aangeboden. Zo ontvangen ze ‘s ochtends een breakfastdeal en om 12.00 uur een lunchdeal. Ook kunnen klanten met de app sparen voor gratis producten. In Nederland is er volgens AH nog geen app die zo specifiek de juiste aanbiedingen op het juiste tijdstip voor de klant onderweg aanbiedt.

De AH to go app bestaat uit stapeltjes kaarten die klanten kunnen swipen om te lezen of te activeren. Er is een stapeltje voor alle deals van dat moment, een voor de spaarkaarten en een voor (eet)inspiratie en tips. In de app zit een klantkaart die bij de (zelfscan)kassa gescand wordt om gebruik te maken van de korting of spaarkaart. Klanten kunnen via de app ook de dichtstbijzijnde AH to go vinden.

Lekkerste deal op je mobiel
Per dag krijgen klanten meerdere deals die perfect aansluiten op het tijdstip van de dag. Bijvoorbeeld de evening deal vanaf 17.00 uur ‘s middags met korting op diverse producten als maaltijdsalades en iets lekkers te drinken. De deal kan geactiveerd worden door de deal-kaart omlaag te slepen en de klantkaart te scannen bij het afrekenen.

Eerste kop koffie gratis
Naast de deals zitten er verschillende spaarkaarten in de AH to go app. Klanten kunnen sparen voor gratis koffie, thee, fruit, croissants, Coca Cola, Naked smoothies en Nutisal nootjes. Elke keer als ze deze producten kopen en hun klantkaart scannen, komt er automatisch een spaarpunt bij.  Bij een volle spaarkaart wordt het gratis product automatisch bij de kassa verrekend.

De AH to go app is in samenwerking met een aantal vaste leveranciers ontwikkeld en eerst uitgebreid getest door medewerkers. De app is nu beschikbaar in de App store en Google Play Store. Als welkomstcadeautje krijgen klanten die de app downloaden een gratis kopje koffie of thee. 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken