Nog één week om in te schrijven voor SpinAwards

Nog één week om in te schrijven voor SpinAwards
  • Online
  • 21 feb 2017 @ 15:50
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune


  • AwardDigitaal

Digitale marketeers en creatieven die kans willen maken op een SpinAward hebben nog precies één week om in te zenden. De deadline voor de SpinAwards staat op dinsdag 28 februari om middernacht. De awards worden toegekend aan marketeer die erin slagen om techniek en creativiteit op succesvolle wijze met elkaar te combineren.

Digitaal denken als mentaliteit is essentieel voor organisaties die willen groeien volgens bestuurslids Stephan Fellinger. 'Het gaat daarbij niet alleen over hoe je technologie toepast, maar vooral ook over hoe wij als mensen die technologie combineren met onze creativiteit. Door met elkaar te delen hoe je dat succesvol doet, helpen we elkaar te groeien.'

Twee nieuwe categorieën
Dit jaar zijn er twee nieuwe categorieën bij gekomen. De eerste nieuwe categorie is ‘E-Commerce’: digitale winkelconcepten die uitblinken in een nieuwe creatieve aanpak. De tweede nieuwe categorie is de speciale SpinAward ‘User Experience’: een award voor vernieuwende gebruikerservaringen die verder gaan dan gebruiksvriendelijkheid.

Hoe inzenden?
Inzenden kan gemakkelijk via de website. De site is vernieuwd waardoor deelnemers niet meer kunnen inloggen met hun oude Spin ID. Om in te kunnen zenden, klik rechts bovenin de site op 'Registreren'. Kijk voor alle informatie op de website.
De juryleden die de cases uit de verschillende categorieën beoordelen vindt u hier. Tips voor sterke cases kunnen worden doorgegeven via info@spinawards.nl  


Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken