Genomineerden MOAwards 2017 bekend
- Online
- 18 apr 2017 @ 15:39
- Link
-
Redactie Online
Redactie
MarketingTribune - AwardsDigitaalOnderzoek
- 18 apr 2017 @ 15:39
- Redactie Online
MOA, Center for Information Based Decision Making & Marketing Research, heeft vandaag de genomineerden voor de MOAwards 2017 bekend gemaakt. De MOAwards worden uitgereikt aan Insights Professionals, Digital & Webanalisten en Marketing Research & Analytics Bureaus, die zich in het afgelopen jaar op één of andere wijze in positieve zin hebben onderscheiden op het gebied van marketing insights en analytics. De winnaars van de MOAwards 2017 worden op woensdag 7 juni bekendgemaakt tijdens de feestelijke award uitreiking bij Beachclub Vooges in Zandvoort.
Per categorie heeft een onafhankelijke jury de kandidaten op diverse criteria beoordeeld en zijn de onderstaande genomineerden geselecteerd.
In de categorie Marketing Research & Analytics Bureau van het jaar 2017 zijn genomineerd:
1) DVJ Insights te Utrecht
2) Perspective te Amsterdam
3) Neurensics te Amsterdam
In de categorie Insights Professional van het jaar - bureauzijde zijn genomineerd:
1) Theo van der Steen– Underlined
2) Markus Leineweber - Perspective
3) Jan Smelik – samhealth
In de categorie Insights Professional het jaar - bedrijfszijde zijn genomineerd:
1) Barbara Nieuwenhuijs – Roche
2) Christiaan Buitenhuis – Interpolis
3) Renske Hoekstra-Dings – Liberty Global
In de categorie Digital & Webanalist van het jaar zijn genomineerd:
1) Benjamin Dalmulder– RNW Media
2) Marc Tollens – Air France/ KLM
3) Timothy Dieduksman – ING
In de categorie Young Talent van het jaar zijn genomineerd:
1) Monte Königs– Motivaction
2) Judith ten Bokkel - Kantar TNS
3) Sabine Croes- Perspective
In de categorie Wetenschapsprijs van het jaar 2017 zijn de volgende artikelen genomineerd:
1) Christophe Lembregts en Mario Pandelaere, ‘Wanneer is 24 maanden meer dan 2 jaar?’ Hoe consumenten beslissingen nemen op basis van numerieke productinformatie.”
(MOA-Jaarboek, 42 (1), 9-20)
2) Alec Minnema,Tammo Bijmolt en Sonja Gensler, 'Oorzaken en gevolgen van het terugsturen van online aankopen.'
(MOA-Jaarboek, 42 (3)39-51)
3) Pascal van Hattum en Paulien Schieven: 'WhatsApp in marktonderzoek: ‘challenging the status quo'. (MOA-Jaarboek, 42 (4) 53-66)
-
Redactie Online
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/online/
- Profiel »
- Barbara Nieuwenhuijs
- MOA
- Monte Königs
- DVJ Insights
- Perspective
- Markus Leineweber
- Judith ten Bokkel
- Perspective
- Marc Tollens
- ) Theo van der Steen
- Christiaan Buitenhuis
- ) Benjamin Dalmulder
- samhealth
- Timothy Dieduksman
- Jan Smelik
- Center for Information Based Decision Making & Marketing Research
- Neurensics
- Renske Hoekstra
- Underlined
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ACM: 'Travel Sustainable programma... 25-03-2024
- [branded content] HEMA optimaliseert... 25-03-2024
- BoekTok-creators schragen verkoop... 18-03-2024
- Gedwongen verkoop TikTok VS,... 14-03-2024
- Pop-upsysteem van IAB in strijd met... 07-03-2024
- Een op drie marketingbureaus heeft... 06-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing