Voetbal International personaliseert in zijn digitale omgeving

Voetbal International personaliseert  in zijn digitale omgeving
  • Online
  • 25 apr 2017 @ 17:12
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • AppsDigitaalWebsite

Voetbal International heeft zijn nieuwe website gelanceerd met de daaraan gelieerde smartphone app. Voor de voetballiefhebbers geldt dat (nieuws)berichten sneller online staan, notificaties eerder ontvangen worden en er de mogelijkheid is om ‘mijn VI’ in te richten naar persoonlijke voorkeur en interesse.

Afgelopen januari heeft Voetbal International VI PRO geïntroduceerd. Een digitaal abonnementsvorm die toegang geeft tot de beste verhalen uit het magazine aangevuld met dagelijkse exclusieve content, zowel geschreven als video, over verschillende onderwerpen binnen en buiten de lijnen. Binnen de nieuwe digitale omgeving krijgt Voetbal International de mogelijkheid om de voetballiefhebbers te verleiden tot een betaald lidmaatschap. VI PRO content wordt verweven door de ‘open’ content en is na registratie tot vijf items per maand gratis te lezen en/of te bekijken (metered paywall). Indien de vijf items verbruikt zijn, volgt een ‘free trial’ aanbod welke uiteindelijk moet leiden tot een betaald lidmaatschap. Eenmaal lid van VI PRO kan men deel nemen aan gesprekken met onze redacteuren en wordt op basis van data verdere personalisatie toegepast.

Maarten Roomer, Hoofd Marketing Voetbal International:  ‘De nieuwe digitale omgeving weerspiegelt de veranderingen van de afgelopen twee jaar. Achter de schermen is en wordt er hard gewerkt aan de positionering en digitalisering van Voetbal International. De website en app zijn hier fantastische voorbeelden van. Zowel het merk als de business gaan hiervan profiteren.’ 



 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken