Boutique Roy Donders 300ste boutique op vernieuwd Winkelstraat.nl

Boutique Roy Donders 300ste boutique op vernieuwd Winkelstraat.nl
  • Online
  • 2 mei 2017 @ 12:56
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • WinkelenE-commerceWebsite

Rojami’s Brandstore, de kledingboutique van Roy Donders uit Tilburg, is als 300ste boutique verwelkomd op Winkelstraat.nl. Het online modeplatform heeft hiermee een mijlpaal bereikt in haar jonge bestaan. De aansluiting van Rojami’s kwam op een mooi moment. De website van Winkelstraat.nl is onlangs namelijk in een nieuw jasje gestoken.

Bij het in 2012 opgerichte Winkelstraat.nl zijn inmiddels 300 onafhankelijke high end fashion boutiques uit Nederland en België aangesloten.
Fashionista’s weten het modeplatform vaak te vinden. Hierdoor kunnen items van lokale boutiques tot ver buiten de regio van de fysieke boutique worden verkocht. De boutiques verkopen collecties van merken in het hoogsegment, maar ook unieke one-of-a-kind items behoren tot het aanbod.

Roy Donders vergroot online bereik
De webshop van de ‘Stylist van het Zuiden’ biedt een ruim assortiment van kleding tot schoenen. De collectie van Rojami’s bestaat uit diverse nationale en internationale premium merken.

Donders heeft ook een fysieke winkel in Tilburg. In de winkel staan klantvriendelijkheid en service centraal. Ook online spelen deze zaken een belangrijke rol. Zo proberen Donders en zijn team er alles aan te doen om het online shoppen voor consumenten zo comfortabel mogelijk te maken. Vandaar ook de aansluiting bij Winkelstraat.nl.

Website make-over
De aansluiting van Rojami’s kwam op een mooi moment. De website van Winkelstraat.nl werd onlangs namelijk in een nieuw jasje gestoken. Zo werd het design van de onder andere de homepage, categorie overzicht- en productdetail pagina’s vernieuwd. Ook de check-out werd op de schop genomen om een betere ervaring op mobiel mogelijk te maken.

Recent beoordeelde Vogue Winkelstraat.nl met een plaats in de top 100 beste webshops. Klanten van het modeplatform beoordelen de service met een 9,5. In het bijzonder waarderen zij de kwaliteit van de collectie, de snelheid van levering en de persoonlijke communicatie.

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken