FCB Amsterdam introduceert nieuwe digitale dienst KPMG

FCB Amsterdam introduceert nieuwe digitale dienst KPMG
  • Online
  • 4 jul 2017 @ 11:53
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Digitaal

KPMG introduceert Smart Tech Solutions. Een nieuwe digitale dienst waardoor meer bedrijven gebruik kunnen maken van de collectieve kennis van KPMG. Smart Tech Solutions bestaat uit slimme softwareoplossingen waarmee bedrijven 24/7 inzicht krijgen in prestaties en automatisering van werkprocessen op het gebied van groei, prestaties, risicomanagement en regulering.

Voor de introductie had KPMG een pitch uitgeschreven, welke FCB Amsterdam gewonnen heeft. Het bureau heeft eerst de nieuwe dienst in Nederland gepositioneerd en vervolgens een campagne ontwikkeld waar de digitale revolutie die KPMG nastreeft met Smart Tech Solutions centraal staat. Massimo van der Plas (CCO FCB Amsterdam) legt uit: ‘De democratisering van de dienstverlening door KPMG hebben we vertaald naar een revolutionaire beeldtaal. Een revolutie, maar dan in ‘corporate-land. Die opvallende ‘revolutionaire’ beeldtaal staat het komende jaar centraal in de campagne rond Smart Tech Solutions en wordt uitgerold in online, Print, OOH en owned media.’ 


Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken