Google opent Digitale Werkplaats en wijst de weg met buitenreclame

24okt 201712:40
  • Online
  • 12494 x gelezen
  • Link
  • Redactie Online
  • ReclameOutdoor

nieuws Ondernemers die hun weg zoeken in online marketing vinden bij Google een warm welkom, de internetreus biedt nu gratis workshops en wijst de weg naar de tijdelijke Digitale Werkplaats met een routebegeleidende buitenreclame.

Google biedt ondernemers nu gratis coaching in online marketing en opent daarom een tijdelijke Digitale Werkplaats in hartje Amsterdam. De online-gigant wijst geïnteresseerden de weg naar de workshops niet alleen online, maar ook met Buitenreclamecampagne. 

De Google Werkplaats-Abri op de Weteringschans wijst voorbijgangers de weg naar de nabijgelegen workshop-hotspot. Een 3D-signing op het dak geeft met een opvallende pijl de richting van de werkplaats aan. Op de achterwand van de Abri prijkt een bestickering met het kenmerkende beeld van Amsterdamse grachtenpanden, begeleid door de uitnodiging voor gratis coaching. De werkplaats bevindt zich in een grachtenpand aan de Prinsengracht waar ondernemers en studenten dagelijks workshops kunnen volgen om hun digitale vaardigheden te verbeteren.

Naast deze Buitenreclame-Special zet Google ook een lokale Abri-campagne in gericht op het centrum van Amsterdam in combinatie met een Total View Tram. Bart de Vries, commercieel directeur JCDecaux Nederland: 'Het is mooi om te zien dat bij deze campagne de offline mediumtypen online kunnen aanvullen en versterken. Als twee marktleiders in hun segment, Online en Out of Home, samenwerken voor een sterke campagne, zegt dat meer dan duizend woorden.' 

Deze Buitenreclame-Special is het resultaat van een samenwerking van Google, Bureau voor Reuring, SABMedia, De Media Balie en JCDecaux en is tot en met eind oktober te zien bij halte Spiegelgracht op de Weteringsschans in Amsterdam. De werkplaats is tijdelijk en blijft tot eind van het jaar geopend. Meer informatie is hier te vinden. 

 


comments powered by Disqus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief.
  • Abonneren

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken
  • Partners
  • platform voor interactieve marketing