Bureau Qban ontwikkelt digitale campagne New York Pizza

Bureau Qban ontwikkelt digitale campagne New York Pizza
  • Online
  • 27 nov 2017 @ 10:32
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Digitaal

New York Pizza claimt niet alleen Damn Tasty, maar ook Damn Digital te zijn. Met impactvolle aanwezigheid op mobile en digital-out-of-home is het digitale aandeel in de nieuwste campagne groter dan ooit.

Vanaf 24 november start een landelijke actieweek met een pizza voor 3,99 euro. Bij enkele filialen is er ook een lunch-actie tot 16 uur met een pizza voor 2,99 euro. Afhankelijk van de locatie en het tijdstip van de consument wordt een specifieke uiting van het op dat moment geldende aanbod getoond.

Cindy bij de Vaate, Account Director bij Qban: 'Het is de eerste campagne die wij voor New York Pizza hebben ontwikkeld. Het is ontzettend gaaf om te zien dat wij direct van toegevoegde waarde zijn door in een korte doorlooptijd een bestaand concept digitaal door te ontwikkelen. We hebben voor New York Pizza vernieuwing aangebracht door creaties device specifiek te optimaliseren en te animeren in een digital-out-of-home video.' 

De campagne staat online tot en met 3 december.  

Credits

Verantwoordelijk bij klant: Marcel Terstegen, Sebastiaan Mosselman

Account: Cindy bij de Vaate

Art-Direction: Maarten van Scheijndel, Billy Santegoets

Creatie: Jamie Robijn, Ruud Puylaert, Franklin Rodriques

Producer: David Timmermans

Mediabureau: ClickValue 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken