Triple breidt design en UX expertise uit door overname

Triple breidt design en UX expertise uit door overname
  • Online
  • 17 jan 2018 @ 12:32
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Geen tag

Het in Alkmaar gevestigde tech bedrijf Triple breidt zijn creatieve profiel fors uit met de overname van digital creative agency Beast.io. en opent vandaag zijn nieuwe kantoor in Amsterdam. Volgens creatief directeur Hannes van Raaij wordt door de overname de design en ux expertise van zijn bureau verder uitgebouwd.

Beast, opgericht in 2009, werkt met 15 medewerkers voor klanten als Heineken, Ziggo, Vodafone en KNVB. Triple, technologie bedrijf met 150, werkt dagelijks voor klanten als Vodafone, RTL, Ziggo, Heineken en ANWB en heeft een aantal eigen digitale producten en services zoals Mobile Viewpoint, Vinson, Spoton en Beyond Sports. De twee ondernemingen gaan onder de naam Triple.

Triple opent vanaf vandaag zijn nieuwe locatie in Amsterdam. Door het openen van deze locatie verstevigt Triple naar eigen zeggen de relatie met de Amsterdamse creatieve industrie. ‘Door het omarmen van de nieuwste technologieën, zorgt Triple dat deze op een gebruiksvriendelijke en creatieve manier toegepast worden’, zegt creatief directeur van Triple Hannes van Raaij. ‘We kennen Beast goed en zagen een enorme match wat betreft cultuur en expertise. Met de overname bouwen we onze design en ux expertise nog verder uit. We werkten al veel samen en het samenvoegen zorgt dat we hier nog meer slagkracht hebben.’

Tom Romkes (Beast) wordt Design Director van Triple. Tom: ‘De aansluiting bij Triple versterkt onze uitvoerende kracht en biedt ons de mogelijkheid onze plannen en ambities sneller te realiseren en nog innovatiever werk voor onze klanten te maken. We zijn praktisch al familie en onze cultuur en focus sluit naadloos aan bij Triple. Wij zijn ook bijzonder blij en trots dat we onder de paraplu van Triple verder gaan.’ 

Fotobijschrift: Hannes van Raaij en Tom Romkes 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken