Ace & Tate lanceert online ogentest

Ace & Tate lanceert online ogentest
  • Online
  • 18 mei 2018 @ 10:03
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Geen tag

Het online-first brillenmerk Ace & Tate uit Amsterdam introduceert Europa’s eerste online ogentest in samenwerking met Nederlandse start-up easee.

Ace & Tate, inmiddels bijna dertig winkels in Nederland en de rest van Europa, zegt altijd op zoek te zijn naar nieuwe manieren om het kopen van een bril sneller, makkelijker en leuker te maken, on- en offline. Vanaf nu kan de consument vanuit huis online zijn ogen testen. ‘We streven ernaar onze on- en offline kanalen naadloos op elkaar af te stemmen. De beste klantervaring staat voorop - ongeacht het kanaal. Wij willen onze klanten de vrijheid bieden in waar, wanneer of hoe zij een bril bij ons kopen. Dit verbeteren is een continu proces gedreven door technologie en design,’ aldus Jons Janssen (Head of Digital).

Start up

Deze test is het resultaat van de samenwerking tussen Ace & Tate en de Nederlandse start-up easee. Sinds haar oprichting in 2016 houdt easee zich bezig met de ontwikkeling van ’s werelds eerste CE-gecertificeerde online ogentest. Die is net zo accuraat als de metingen van een opticien, maar dan zelf uit te voeren. De test maakt gebruik van slimme algoritmen en is uitvoerig getest door medische experts. Hierdoor zijn veiligheid en kwaliteit gewaarborgd.

De digitale oogmeting is via de Ace & Tate website gratis beschikbaar voor bestaande Ace & Tate klanten met een brilrecept in hun account en dient als aanvulling op de mogelijkheid om de oogmeting te laten doen in één van hun winkels. Aankomende tijd zal de service gefaseerd worden uitgerold.

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken