Happn: 'Facebook geeft duidelijk signaal af'
- Online
- 4 mei 2018 @ 11:53
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Digitaal
- 4 mei 2018 @ 11:53
- Lucas Boon
Facebook heeft plannen de datingmarkt op te gaan. Dating app Happn verbaast zich daarover, gezien de recente privacy controverse rondom de social mediasite. Lees hier een reactie van Happn.
'Het feit dat Facebook interesse heeft in de dating markt, geeft aan hoeveel de sector is gegroeid en hoe belangrijk het aandeel in digitale services is geworden. We zijn verrast door de timing van Facebook, gezien de recente controverse rondom het bedrijf en het feit dat privacy juist zo belangrijk is als het aankomt op daten en persoonlijke relaties.
Wij blijven een onafhankelijke speler op de markt en zullen door blijven groeien op wereldwijde schaal. Onze missie blijft om de echte wereld met online te verbinden en daar doet nieuwe of oude concurrentie niets aan af.
We zijn in 2014 begonnen met de belofte 'Find the people you've crossed paths with' en blijven dit doorzetten, met inachtneming van de privacy en persoonlijke data van onze gebruikers.'
Lees binnenkort een uitgebreider interview met Happn op deze website.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Wet aangenomen: TikTok VS moet... 24-04-2024
- Certificaat en register voor... 22-04-2024
- [DOSSIER SOCIAL MEDIA ] 15 vragen... 17-04-2024
- OrangeValley erkend als Great Place... 11-04-2024
- Energieleveranciers scoren gemiddeld... 04-04-2024
- KLM zet AI in voor 'reisinspiratie'... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing