Coolblue maakt niets, maar repareert wel

Coolblue maakt niets, maar repareert wel
  • Online
  • 4 jun 2018 @ 11:10
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Geen tag

Coolblue introduceert zijn eigen smartphone reparatieservice: CoolblueRepareert. Klanten kunnen hun Apple- of Samsung-smartphone langsbrengen in de winkels in Rotterdam, Den Haag, Amsterdam en Utrecht voor een reparatie binnen 2 uur. Later dit jaar wordt de service uitgebreid naar de andere Coolblue-winkels in Nederland en België.

Met de reparatieservice wil de e-tailer die de producten van anderen verkoopt naar eigen zeggen de meest klantvriendelijke smartphone reparatieservice bieden: snel, gemakkelijk en van hoge kwaliteit. Binnen 2 uur wordt de levensduur van een smartphone verlengd. Gratis opsturen kan ook; de klant ontvangt dan zijn gerepareerde smartphone binnen 48 uur. De kosten van de reparatie zijn transparant en vooraf duidelijk, zodat de klant niet voor vervelende verrassingen komt te staan.

‘We weten dat bij 30 procent van de smartphones het scherm kapot gaat; we laten allemaal wel eens onze smartphone vallen. Logisch dat we klanten hierbij willen helpen. Met CoolblueRepareert verlengen we de levensduur van hun toestel’, aldus Pieter Zwart, Beginbaas van Coolblue.



Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/online bericht over de actuele stand van zaken over het online in contact komen met en verleiden van de klant, met specifieke aandacht voor onder meer e-commerce, online advertising en social media.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken